پاداش‌های بازی GTA VI ممکن است به جای پول، ارز دیجیتال باشد!

رسانه کلیک - بازی GTA VI که قرار است سال 2023 عرضه شود، ممکن است دارای ارزهای دیجیتال درون محیط بازی باشد. گزارشات حاکی از این هستند که به‌جای پول، ارزهای دیجیتال داخل بازی برای انجام مراحل پاداش داده خواهد شد.

پاداش‌های بازی GTA VI ممکن است به جای پول، ارز دیجیتال باشد!

اخیرا خبر جدیدی در رسانه‌های خرجی منتشر شده که نشان می‌دهد نسخه جدید سری بازی‌های GTA که احتمالا GTA VI نام خواهد داشت، دارای ارزهای دیجیتال درون محیط بازی خواهد بود.

منبع این خبر تام هندرسون (Tom Henderson) است که معمولا درباره بازی‌هایی که قرار است عرضه شوند اطلاعاتی ارائه می‌دهد. اوایل این ماه هندرسون اعلام کرد که بازی GTA VI قرار است پاداش‌های ارز دیجیتال مانند بیت کوین را برای هر مرحله داشته باشد، اما این ارز دیجیتال فقط داخل محیط بازی قابل‌استفاده خواهد بود و نمی‌توان آن را با پول واقعی مبادله کرد.

هندرسون عقیده دارد که اگر این نسخه از سری بازی‌های بسیار محبوب GTA ارز دیجیتال را در تجربه روند بازی خود داشته باشد، قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال افزایش چشمگیری خواهند داشت. شرکت راکستار (Rockstar)، سازنده سری بازی‌های GTA و Read Dead Redemption هنوز این خبر را تأیید یا رد نکرده است.

در مورد ارز دیجیتال داخل محیط بازی هنوز هیچ خبر رسمی وجود ندارد. شرکت راکستار خوب می‌داند که چگونه اسرار را حفظ کند و طرفداران را در زمان عرضه بازی شگفت‌زده کند. سری بازی‌های GTA در سراسر جهان بسیار محبوب‌اند. این بازی‌ها برای مأموریت‌های پیچیده، داستان‌های جالب و شخصیت‌ها و جو منحصربه‌فردشان برجسته‌اند.

طبق آنچه هندرسون بیان کرده است، این پرداخت‌های ارز دیجیتال از گانگسترهای حرفه‌ای موجود در بازی تأمین می‌شوند. این بازی می‌تواند از پرداخت‌های ناشناس ارزهای دیجیتال برای جابه‌جایی مبالغ و پول‌شویی استفاده کند. ممکن است «بیت کوین» درون این بازی چنین نامی نداشته باشد، اما ارتباط کاربر با آن بسیار مشابه خواهد بود.

اگرچه ارزهای دیجیتال برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما این حقیقت که آن‌ها به تجارت‌های غیرقانونی در جهان نیز خدمت می‌کنند، نیز به‌خوبی شناخته شده است. ارز دیجیتال داخل بازی GTA VI می‌تواند واقعیت بازار ارزهای دیجیتال را منتقل کند و اهمیت آن را به تصویر بکشد.

ارسال نظر