باگ اندروید ۱۱ جلوی تمام صفحه شدن اپلیکیشن‌ها را می‌گیرد

رسانه کلیک - طبق گزارش برخی از کاربران گوشی‌های سامسونگ با رابط کاربری با رابط کاربری One UI 3.0، باگ اندروید ۱۱ جلوی تمام صفحه شدن اپلیکیشن‌ها را می‌گیرد.

باگ اندروید ۱۱ جلوی تمام صفحه شدن اپلیکیشن‌ها را می‌گیرد

نسخه اندروید ۱۱ تقریبا یک ماه است که منتشر شده و به آرامی در حال انتشار برای گوشی‌های هوشمند با برندها و مدل‌های مختلف است. وقتی نسخه جدیدی از یک سیستم عامل منتشر می‌شود، قابلیت‌ها و کاربردهای متفاوتی به کاربران ارائه می‌دهد و در اکثر موارد با تعدادی باگ همراه است.

یکی از باگ‌های مزاحمی که در اندروید ۱۱ وجود دارد، به کاربران اجازه نمی‌دهد که از اپلیکیشن‌های مختلف در حالت تمام صفحه استفاده کنند.

در حال حاضر، چندین اشکال جزئی وجود دارد که در نسخه نسبتا جدید و آخرین نسخه اندروید ظاهر می‌شوند. باگ جدیدی که به تازگی ظاهر شده است، مربوط به حالت تمام صفحه اپلیکیشن‌های مختلف است که بیشتر هنگام بازی کردن با گوشی، کاربران را به دردسر می‌اندازد. مطابق تصویر زیر، در حالت تمام صفحه، نوار وضعیت بالای صفحه دیده می‌شود و نوار مربوط به کلیدهای مختلف نیز در یک سمت گوشی دیده می‌شود.

باگ اندروید ۱۱

در حال حاضر راه‌حلی برای این مشکل وجود ندارد. البته برخی از کاربران موفق شده‌اند که با بستن اپلیکیشن و باز کردن دوباره آن، این مشکل را رفع کنند. طبق گزارش AndroidPolice، این مشکل تاکنون در گوشی‌هایی با رابط کاربری One UI 3.0 از سامسونگ دیده شده است.

متاسفانه، به نظر می رسد که برخی از کاربران این اشکال را به Android Issue Tracker گزارش کرده‌اند اما پرونده این مشکل از این زمان بسته شده است؛ بنابراین باید منتظر اخبار جدید از سوی شرکت گوگل یا کاربران باشیم.

ارسال نظر