باگ جدید iOS 15 این‌بار حافظه آیفون را هدف قرار داد

به تازگی شرکت اپل iOS 15 و iPadOS 15 را برای آیفون و آیپدهای خود منتشر کرده است. اما این سیستم‌عامل هنوز با مشکلاتی همراه است که طبق جدیدترین گزارشات، باگ جدید مربوط به حافظه ذخیره‌سازی دستگاه می‌شود. 

باگ جدید iOS 15 این‌بار حافظه آیفون را هدف قرار داد

با انتشار iOS 15 بسیاری از کاربران درحال بروزرسانی گوشی و تبلت‌های خود به آخرین نسخه عرضه شده سیستم‌عامل اپل هستند. اما تا امروز این نسخه در کنار ویژگی‌های جذاب و کاربردی خود با مشکلات زیادی همراه بوده است. حال طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، باگ جدید مربوط به حافظه دستگاه‌های غول آمریکایی می‌شود.

با توجه به توییت‌های منتشر شده توسط کاربرانی که اقدام به نصب iOS 15 کرده‌اند به نظر می‌رسد برخی بدون هیچ دلیلی در نوار اعلانات خود با هشدار "Storage Almost Full" مواجه شده‌اند.

هنوز مشخص نیست این مشکل مربوط به کدام مدل از دستگاه‌های اپل می‌شود و آیا تمام کسانی که این نسخه را نصب کرده‌اند این هشدار برایشان به نمایش درآمده است یا خیر.

به گفته کاربران دستگاه آنها میزان بسیاری فضای خالی داشته است اما با این حال هشدار "حافظه پر است" در نوار اعلانات قابل حذف شدن نبوده و باعث نگرانی آنها شده است.

در همین راستا حساب پشتیبانی اپل نیز پیرو این ماجرا زیر پست تک‌تک آنها اعلام کرده است تا در صورت مواجهه با هرگونه مشکل می‌توانند آن را بصورت چت آنلاین با شرکت در میان بگذارند.

البته خوشبختانه هشدار به نمایش درآمده تاثیری روی عملکرد حافظه دستگاه نگذاشته است و تنها مشکل موجود عدم امکان حذف آن از نوار اعلانات است.

بنابراین اگر شما هم یکی از کاربران iOS 15 هستید و با مشکلی مشابه دیگر افراد مواجه شده‌اید باید تا زمان انتشار بروزرسانی بعدی یعنی نسخه 15.1 سیستم‌عامل اپل منتظر بمانید تا با نصب آن مشکل نرم‌افزاری پیش آمده برایتان برطرف شود.

آیا شما نیز با انجام بروزرسانی جدید آیفون یا آیپد خود با این مشکل مواجه شده‌اید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود پیرامون این موضوع با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر