با افزونه کروم آیکون‌های قدیمی گوگل را به تب‌های خود برگردانید

رسانه کلیک -  اگر شما طرفدار آیکون های جدید گوگل نیستید برایتان یک خبر خوب داریم. می توانید آیکون‌های قدیمی گوگل را با این افرونه جدید کروم  برگردانید.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

با افزونه کروم آیکون‌های قدیمی گوگل را به تب‌های خود برگردانید

Chrome extension جدید که توسط سایت Gizmodo معرفی شده است به شما این امکان را می دهد که آیکون‌های قبلی جیمیل، تقویم، گوگل میت و دیگر سرویس‌های گوگل را به طراحی قبلی برگردانید. برای این افزونه باید از طراح این محصول، Claudio Postinghel تشکر کرد.

گوگل از آیکون‌های جدید خود در اوکتبر زمانی که GSuite را به Google Workspace تغییر نام داد، رونمایی کرد. می توان گفت که این آیکون‌های جدید طرفداران زیادی ندارند چراکه نه تنها این طراحی‌ها از حالت نمادین به یک طراحی عمومی درآمده اند بلکه این طراحی جدید دسترسی به سرویس‌های گوگل را سخت کرده است و تشخیص آن‌ها از یک دیگر وقتی در تب‌های کوچک قرار می گیرند نیز سخت شده است.

اگر می‌خواهید آیکون‌ها در گوشی اندروید را هم تغییر دهید، می توانید از یک لانچر شخص ثالث و یا مجموعه آیکون‌های مختلف استفاده کنید تا شکل آن‌ها را تغییر دهد. اگر هم از مرورگر کروم استفاده نمی‌کنید، لازم نیست نگران نباشید؛ زیرا توسعه‌دهندگان این محصول از کار بر روی نسخه مرورگر فایرفاکس نیز خبر داده است.

ارسال نظر