با دوربین آیفون 12 پرو قد افراد را اندازه بگیرید!

رسانه کلیک - دوربین آیفون 12 پرو به اسکنر LiDAR  ممجهز شده است و با اندازه گیری سرعت رفت و برگشت نور به یک نقطه، قد افراد درون تصویر را تشخیص دهد. 

با دوربین آیفون 12 پرو قد افراد را اندازه بگیرید!

دوربین آیفون 12 پرو مجهز به اسکنر LiDAR جدید است که باعث بهبود قابلیت‌های واقعیت افزوده می‌شود و قابلیت منحصر‌به‌فرد دیگری را به کاربران ارائه می‌دهد که می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن Measure قد افراد را با دوربین گوشی خود اندازه بگیرند. کاربران حتی می‌توانند قد افراد نشسته روی صندلی را نیز اندازه‌گیری کنند.

اسکنر LiDAR سرعت رفت و بازگشت نور تا یک نقطه را اندازه گیری می‌کند و از این طریق محل دقیق نقاط را پیدا می کند. به گفته اپل این اسکنر می‌تواند تک تک فوتون های نوری تا فاصله 5 متری از خود را تشخیص دهد.

وقتی اپلیکیشن Measure فردی را داخل تصویر تشخیص می‌دهدف به صورت اتوماتیک قد او را از زمین تا بالای مو یا کلاه او اندازه‌گیری می‌کند. چند لحظه بعد داخل تصویر یک خط بالای سر فرد موردنظر ایجاد می‌شود و قد او بالای آن نوشته می‌شود. کاربران می‌توانند در تنظیمات گوشی خود و در بخش Measure > Measure Units انتخاب کنند که واحد اندازه گیری قد افراد، سانتی‌متر، اینچ یا فیت باشد.

دکمه دایره شکل و سفید رنگی که گوشه سمت چپ و پایین نمایشگر ظاهر می‌شود، به کاربران این امکان را می دهد که از افراد موردنظر خود با ذکر قد آن‌ها عکس بگیرند و این عکس را با آن‌ها به اشتراک بگذارند.

علاوه بر گوشی های ایفون 12 پرو، مدل های آیپد پرو 2020 نیز که مجهز به این اسکنر هستند قابلیت اندازه گیری قد را برای کاربران خود به ارمغان می آورند.

ارسال نظر