برخی از ویژگی‌های پیام رسان فیس‌بوک به اینستاگرام منتقل می‌شود

رسانه کلیک - فیس‌بوک با هدف ادغام اپلیکیشن پیام رسان خود با اینستاگرام می‌خواهد که کاربران اینستاگرام بتوانند پیام‌های خود را به صورت مستقیم به کاربران فیس‌بوک ارسال کنند.

برخی از ویژگی‌های پیام رسان فیس‌بوک به اینستاگرام منتقل می‌شود

به نظر می‌رسد این اولین قدم فیس‌بوک به منظور ادغام اپلیکیشن پیام رسان خود با اینستاگرام باشد. برخی گزارش‌ها که در روزهای گذشته منتشر شدند نشان می‌دهند کاربران با پیامی به‌صورت پاپ‌آپ در اینستاگرام روبه‌روشده‌اند.

به نظر می‌رسد اطلاعات موجود در پیام شامل اضافه شدن ویژگی‌های جدید به اینستاگرام شود که مهم‌ترین آن، بهبود محیط گفتگو بین کاربران است. در حال حاضر ارسال پیام «روشی جدید به منظور ارسال پیام در اینستاگرام» توجه کاربران را جلب کرده است. همچنین یک فهرست از ویژگی‌های اضافه‌شده به اینستاگرام وجود دارد که یکی از آن‌ها جمله «ظاهری متنوع برای گفتگوهایتان» است همچنین عبارت «با دوستانتان در فیسبوک، گفتگو کنید» نیز ويژگی جذابی است که با این حساب می‌توان از اینستاگرام به افرادی که از فیسبوک استفاده می‌کنند، پیام ارسال کرد.

پس از تایید پاپ‌آپ اینستاگرام شما به‌روزرسانی می‌شود و آیکون Direct Message که مخصوص ارسال پیام مستقیم است به لوگوی مخصوص پیام رسان فیسبوک تبدیل می‌شود. یکی دیگر از موارد مثبت به‌روزرسانی، تغییر ظاهر گفتگوها است. اما در حال حاضر فعلا نمی‌توان به کاربران فیسبوک پیام ارسال کرد.

مقامات فیس‌بوک تایید کردند که می‌خواهند روی روشی کار کنند که کاربران پلتفرم‌های مختلف این شرکت مانند فیس‌بوک، واتساپ و اینستاگرام بتوانند به یکدیگر پیام ارسال کنند. فیس‌بوک در سال ۲۰۱۲ اینستاگرام را به مبلغ یک میلیارد دلار خریده است. پیام رسان واتساپ را نیز در سال ۲۰۱۴ با مبلغی معادل ۱۹ میلیارد دلار به دست آورده است. به نظر می‌رسد هدف از همگام‌سازی این اپلیکیشن‌ها برای رقابت بهتر این شرکت با اپل و اپلیکیشن iMessage باشد.

ارسال نظر