بررسی فوری کیفیت شبکه ارتباطی کشور با دستور وزیر ارتباطات

پس از مدت‌ها شکایات مردمی از کیفیت شبکه ارتباطی در برخی نقاط کشور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی فوری کیفیت شبکه ارتباطی را صادر کرد.

بررسی فوری کیفیت شبکه ارتباطی کشور با دستور وزیر ارتباطات

در ماه‌های اخیر کندی شبکه اینترنت و یا افت سرعت آن در اپراتورها و ارائه‌دهنده‌های گوناگون خدمات اینترنت، شکایت بسیاری از کاربران را در پی داشت. بر این اساس پس از اینکه عیسی زارع‌پور ، وزیر ارتباطات و فناوری دولت سیزدهم در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی‌اش در مقام وزارت از اعلام یک شماره پیامک برای ارتباط با مردم خبر داد، شمار بسیاری از مخاطبان با ارسال پیامک برای او درخواست رسیدگی به وضع اینترنت را داشتند.

حالا به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، با دریافت شکایات مردمی از کیفیت شبکه ارتباطی در برخی از نقاط کشور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی سریع این موضوع را صادر کرده است.

وزارت ارتباطات اعلام کرد: «در پی دریافت برخی گزارش‌های مردمی از طریق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و گلایه برخی کاربران فضای مجازی درباره کندی شبکه در ساعات پیک مصرف در برخی از نقاط کشور، وزیر ارتباطات برای پیگیری دقیق و رسیدگی سریع به موضوع دستور داد. بر اساس این دستور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف شده است با همکاری مدیرعامل شرکت زیرساخت، پس از بررسی دقیق گزارش‌های مردمی، راهکارهای رفع سریع اشکالات ارتباطی را ارائه و گزارش اقدامات اجرایی را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.»

باید دید این دستور وزیر چقدر می‌تواند در بهبود خدمات اینترنتی تأثیرگذار باشد.

گفتنی است علاوه بر سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع‌پور شماره تلفن ۰۹۱۲۲۹۹۶۳۲۱ را هم برای ارتباط پیامکی با مخاطبان اعلام کرده است. همچنین وزارت ارتباطات در سایت اطلاع‌رسانی خود امکان گفت‌وگوی مستقیم و صوتی مردم را با وزیر اضافه کرده بود که بر اساس آن ثبت‌نام برای متقاضیان گفت‌وگو با وزیر ارتباطات صورت می‌گرفت، اما به نظر می‌رسد خود گفت‌وگوها هنوز انجام نگرفته است.

شما در ماه‌های اخیر چه مشکلاتی با اینترنت خود داشته‌اید؟ برایمان بنویسید.

ارسال نظر