بررسی هولدر نگهدارنده گوشی مدل THL 1240 تسکو

رسانه کلیک - روزی که قوانین منع استفاده و صحبت کردن با تلفن همراه در اتومبیل وضع می‌شد، کمتر کسی فکرش را می‌کرد نسل بعدی گوشی‌های همراه کارکردهای دیگری نیز داشته باشند. با معرفی و بررسی هولدر نگهدارنده گوشی مدل THL 1240 تسکو همراه کلیک باشد.

بررسی هولدر نگهدارنده گوشی مدل THL 1240 تسکو

آن زمان از گوشی فقط برای صحبت کردن یا جواب دادن به اس‌ام‌اس استفاده می‌شد اما امروزه کارکردهایی همچون مسیریابی آنلاین و آفلاین، پخش موزیک، فیلمبرداری و عکسبرداری دارد که صحبت کردن با آن را نسبتا کمرنگ‌تر کرده است.

از طرفی موضوع تمرکز حواس و استفاده از دو دست هنگام رانندگی بسیار با اهمیت و مهم است؛ راهکاری که برای حل این موضوع مطرح شده، طراحی و استفاده از پایه‌های نگهدارنده یا همان هولدرها است. البته از هولدرها فقط در ماشین استفاده نشده و مدل‌های مناسب موتورسیکلت هم طراحی شده است.

کارکردهای جدید گوشی تلفن همراه در هنگام رانندگی مصرف شارژ باتری گوشی‌ها را نیز افزایش می‌دهد؛ گزینه اینترنت و GPS گوشی‌ها معمولا فعال بوده که مصرف باتری را زیاد می‌کنند.

شاهد استفاده از شارژر فندکی ماشین یا پاوربانک همراه راه‌حل این موضوع باشد اما آویزان شدن چند سیم در جلوی داشبورد ماشین، علاوه بر شلوغی و امکان اشتباه و دست‌وپا گیری، ظاهر نامناسبی به اتومبیل شما می‌دهد.

شرکت تسکو به عنوان یک برند معتبر ایرانی که تجهیزات جانبی الکترونیکی زیادی تولید می‌کند، با ساخت هولدر و شارژر وایرلس موبایل با عنوان WIRELESS CHARGER CAR & HOLDER TSCO THL-1240W این مشکلات را حل کرده است. کمبود شارژ تلفن همراه و نبود یک پایه نگهدارنده با کیفیت در هنگام رانندگی یک مشکل همیشگی محسوب می‌شد که با وجود این محصول به راحتی برطرف می‌شود.

هولدر THL-1240W از سری هولدر‌های چند کاره است که به دو صورت نصب در دریچه هوای خودرو و یک پایه تلسکوپی روی داشبورد، کنسول و شیشه متصل می‌شود.

پایه های سیلیکونی هولدر از ویژگی‌های این پایه نگهدارنده می‌توان به قابلیت چرخش 360 درجه آن اشاره کرد. این قابلیت امکان تماشای صفحه نمایش گوشی را در زوایای مختلف فراهم کرده و اگر هنگام رانندگی از تماس‌های ویدیویی، تصویربرداری هنگام رانندگی یا اپلیکیشن‌های مسیریابی استفاده می‌کنید، بهتر است گوشی موبایل خود را در این پایه قرار دهید تا رانندگی ایمن‌تری داشته باشید.

گیره های این هولدر نیز از جنس سیلیکون بوده و مانع از سر خوردن گوشی خواهد شد. حداکثر میزان باز شوندگی عرضی هولدر ۱۱۵ میلی متر بوده و حداکثر باز شوندگی طولی آن ۱۲۰ میلی متر است.

بدنه هولدر THL 1240W تسکو از جنس پلاستیک بوده و دارای ابعاد ۱۱۶*۵۵*۱۲۰ میلی متر است. همچنین امکان تنظیم طول پایه هولدر نیز ممکن است.

فناوری شارژر بی‌سیم هولدر THL-1240W

فناوری شارژ بی‌سیم بیش از 100 سال است که وجود دارد اما استفاده از آن در گوشی‌های هوشمند باعث شده تا بار دیگر مورد توجه قرار بگیرند.

سه نوع شارژ بی سیم وجود دارد؛ شارژ القایی، شارژ سطح به سطح برای فاصله‌های نزدیک و شارژ بی سیم فرکانس رادیویی که امکان شارژ کردن از فواصل زیاد را فراهم می‌کند. محبوب‌ترین این روش‌ها که اکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد، شارژ القایی است. در این روش با ایجاد یک میدان الکترومغناطیسی بین دو سیم پیچ مسی امکان شارژ شدن دستگاه‌ها در فاصله نزدیک فراهم می‌شود. شارژ القایی نوعی انتقال برق بی سیم است.

در این کار از القای الکترومغناطیسی برای تأمین برق دستگاه های قابل حمل و بیشتر گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود. رایج‌ترین کاربرد استاندارد شارژ بی سیم در شارژ کردن تلفن‌های هوشمند، ساعت هوشمند و تبلت‌ها است.

با هولدر THL 1240W تسکو می‌توان باتری گوشی موبایل مجهز به استاندارد شارژ بی‌سیم Qi را شارژ کرد. برای استفاده از قابلیت شارژ گوشی به صورت وایرلس، باید ابتدا هولدر را از طریق کابل به شارژ فندکی متصل کرده و سپس گوشی موبایل خود را روی سطح شارژر قرار داده و منتظر بمانید تا باتری گوشی شارژ شود. همچنین سرعت شارژ و جریان ورودی و خروجی متفاوت بوده تا مناسب تمام مدل‌های گوشی باشد.

شارژرهای بی سیم یک راه آسان برای شارژ کردن گوشی هوشمند شماست؛ مخصوصا هنگامی که مدت زمان طولانی از گوشی خود در اتومبیل استفاده کرده و همچنان نیز به آن نیاز دارید.

ویژگی‌های هولدر و شارژر وایرلس THL 1240W تسکو

  • ابعاد : ۱۱۶x۵۵x۱۲۰ میلی متر
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • روش اتصال هلدر: به دو صورت دریچه‌ای و پایه تلسکوپی
  • حداکثر باز شوندگی عرض هولدر: ۱۱۵ میلی متر
  • حداکثر باز شوندگی طول هولدر: ۱۲۰ میلی متر
  • امکان تنظیم طول پایه هولدر
  • شارژ موبایل به صورت بی سیم برای گوشی هایی که امکان شارژ شدن بی سیم را داشته باشند
  • توان: ۱۰ وات، ۷.۵ وات و ۵ وات
  • نحوه اتصال گوشی به هولدر: از طریق گیره های نگهدارنده جاذبه‌ای (زمانی که گوشی روی پایه پایینی قرار می‌گیرد، دو بازویی که در طرفین تلفن همراه قرار دارند، به همان اندازه که گوشی وزن خود را روی پایه قرار می‌دهد تمام بازوها به گوشی نزدیک شده و آن را نگه می‌دارند)
  • منبع تغذیه شارژر هولدر از طریق کابل میکرو USB
  • گارانتی۱۲ ماهه توسن سیستم شرق

شارژ وایرلس هولدر THL 1240 تسکو پس همانطور که گفته شد هولدر نگهدارنده گوشی مدل THL 1240 تسکو که امکان نصب روی دریچه هوای خودرو یا استفاده از پایه تلسکوپی برای قرار گرفتن روی داشبورد، کنسول و شیشه را دارد، به فناوری شارژ وایرلس مجهز شده تا دسترسی افراد به گوشی و اپلیکیشن‌ها در هنگام رانندگی به سهولت انجام گیرد.

ارسال نظر