اپلیکیشن Energy Ring از گوشی‌های تاشوی جدید پشتیبانی می‌کند

استفاده از طراحی دوربین حفره‌ای امکانات جذابی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد تا از طریق آن اقدام به ساخت اپلیکیشن‌هایی همچون Energy Ring کنند‌. حال، پشتیبانی از گلکسی‌های اخیرا معرفی شده سامسونگ و گوشی پیکسل 5a به جدیدترین بروزرسانی این برنامه اضافه شده است.

اپلیکیشن Energy Ring از گوشی‌های تاشوی جدید پشتیبانی می‌کند

در سال ۲۰۲۱ بسیاری از گوشی‌های هوشمند اندرویدی با طراحی دوربین حفره‌ای وارد بازار شدند. همین مسئله باعث شد تا فضایی مناسب برای توسعه‌دهندگان به جهت ساخت یک اپلیکیشن کاربردی فراهم شود.

برنامه Energy Ring یکی از ابزارهای کاربردی در دستگاه‌های اندرویدی است که با استفاده از طراحی حفره‌ای دوربین سلفی، نمای زیبا و آینده‌نگرانه‌ای به گوشی‌ها می‌دهد. حال این اپلیکیشن با انتشار یک بروزرسانی دستگاه‌های جدیدی را به فهرست گوشی‌های قابل پشتیبانی خود اضافه کرده است.

پیش از این سازنده این برنامه جالب یک بروزرسانی به منظور پشتیبانی از سری گلکسی اس ۲۱ و پیکسل ۵ را منتشر کرده بود؛ حال با معرفی دستگاه‌های جدید سامسونگ و گوگل توسعه‌دهنده Energy Ring پشتیبانی از آنها را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

طبق گزارش تغییرات جدیدترین نسخه منتشر شده به نظر می‌رسد حالا کاربران گلکسی فولد ۳، گلکسی فلیپ ۳ و پیکسل 5a می‌توانند از این برنامه بدون هیچ مشکلی استفاده کنند. در واقع این دستگاه‌ها به فهرست گوشی‌های مورد پشتیبانی قبلی انرژی رینگ همچون پیکسل ۵، وان‌پلاس ۸ پرو و چندین گوشی دیگر اضافه شده‌اند.

برای دریافت این برنامه شما می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام به دانلود آن کنید:

دانلود اپلیکیشن Energy Ring از گوگل پلی

به یاد داشته باشید استفاده از این برنامه مصرف باتری شما را کمی افزایش می‌دهد اما در عوض زیبایی گوشی‌های هوشمند را چندین برابر می‌کند.

آیا تابحال از اپلیکیشن Energy Ring استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را پیرامون این برنامه با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر