آغاز مراسم Google I/O 2021 از امروز به صورت مجازی

رسانه کلیک - گوگل قصد دارد امروز مراسم Google I/O 2021 را به مدت ۳ روز برگزار کند. این درحالی است که سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری این رویداد لغو شد. 

آغاز مراسم Google I/O 2021 از امروز به صورت مجازی

غول فناوری امروز قصد دارد با برگزاری مراسم Google I/O 2021 به مدت ۳ روز، غیبت سال گذشته خود را به علت شیوع کرونا جبران کند.

طبق اطلاعات بدست آمده، مراسم پیش‌رو کاملا مجازی بوده و از طریق شبکه‌هایی همچون یوتیوب قابل مشاهده خواهد بود. برا اساس آنچه در قسمت پرسش و پاسخ وبسایت مرتبط با این مراسم آمده، رویداد فوق دارای محتوایی با محوریت مشتریان، توسعه‌دهندگان، مباحث تکنیکی و کارگاه‌های تخصصی خواهد بود که همین مسئله باعث می‌شود افراد از هر قشری، بیننده این رویداد بزرگ باشند.

معمولا گوگل در مراسم های I/O از جدیدترین محصولات و فناوری‌های قابل ارائه خود، صحبت می‌کند و سعی دارد تا در آن به قدرت‌نمایی از توانایی‌های شرکت بپردازد.

یکی از موضوعاتی که امسال، گوگل در رویداد خود قصد دارد در مورد آن اطلاع‌رسانی کند، تمرکز ویژه‌ این شرکت روی معرفی اندروید ۱۲ است که با تغییرات چشمگیر ظاهری همراه شده است. هنوز مشخص نیست که گوگل در نظر دارد از چه محصولات دیگری در این مراسم رونمایی کند و برای رسیدن به جواب این سوال باید اندکی منتظر بمانیم.

از آنجا که محدودیت‌ها هنوز به دلیل همه‌گیری پابرجاست، سایر شرکت‌های فناوری نیز اعلام کرده‌اند که رویدادهای امسال خود را بصورت مجازی برگزار خواهند کرد. برای مثال مایکروسافت اعلام کرده است که مراسم سال جاری خود را به طور مجازی و از روز بیست و پنجم ماه میلادی آغاز خواهد کرد. اپل نیز قرار است رویداد خود را از هفتم ماه میلادی آینده بصورت مجازی برگزار کند.

به نظر شما گوگل چه محصولاتی را در مراسم خود معرفی خواهد کرد؟ لطفا نظر خود را با ما و سایر مخاطبان رسانه کلیک در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر