برگزاری مسابقات شطرنج با حمایت کوین بیس

رسانه کلیک - بزرگ‌ترین سایت شطرنج آنلاین، Chess.com، از برگزاری مسابقات جدید خود با حضور افراد مشهور حوزه رمز ارزها خبر داد. این رویداد مسابقات شطرنج با حمایت کوین بیس در روز 12ام و 13ام ماه ژوئن برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات شطرنج با حمایت کوین بیس

کل مبلغ جوایز 25 هزار دلار است و شرکت‌کنندگان باید موسسه خیریه موردنظر خود را برای اهدای جوایز برنده‌شده خود انتخاب کنند.

شرکت‌کنندگان

یکی از شرکت‌کنندگان تائید شده، خواننده مشهور لاجیک (Logic) است که سال گذشته حدود 6 میلیون دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است. دیگر شرکت‌کنندگان نیز آنتونی پمپلیانو (Anthony Pompliano)، مجری پادکست The Pomp Podcast، وینی لینگام (Vinny Lingham) مؤسس شرکت‌های Civic و SiliconCape و همچنین دیگر افراد نام‌آشنای حوزه رمز ارزها هستند.

شرکت کندگان مسابقات شطرنج پخش زنده

طرفداران شطرنج و علاقه‌مندان به حوزه ارزهای دیجیتال می‌توانند با مراجعه به صفحه رویدادهای سایت Chess.com این مسابقات شطرنج با حمایت کوین بیس را به صورت زنده دنبال کنند. هواداران همچنین می‌توانند از طریق شبکه Twitch این سایت و یا صفحه Chess.com/TV مسابقات را با گزارش ویژه و حرفه‌ای محبوب‌ترین شخصیت‌های شطرنج تماشا کنند.

تقسیم‌بندی جوایز

مبلغ کل جایزه 25 هزار دلاری به موسسه خیریه‌ای که توسط هر یک از شرکت‌کنندگان انتخاب شده است اهدا خواهد شد. این مبالغ به‌طور کامل به‌صورت رمز ارزی پرداخت خواهند شد. نحوه توزیع جوایز نیز به شکل زیر است:

گروه برندگان: 15 هزار دلار

  • مقام اول: 5000 دلار
  • مقام دوم: 3000 دلار
  • مقام سوم و چهارم: 1500 دلار
  • مقام پنجم تا هشتم: 1000 دلار

گروه دلگرمی: 10 هزار دلار

  • مقام اول: 2000 دلار
  • مقام دوم: 1500 دلار
  • مقام سوم و چهارم: 1250 دلار
  • مقام پنجم تا هشتم: 1000 دلارنحوه تقسیم بندی جوایز مسابقات شطرنج

نحوه برگزاری مسابقات

این مسابقات شطرنج با حمایت کوین بیس متشکل از یک گروه 16 نفری خواهد بود که در آن بازیکنان با یکدیگر مسابقه خواهند داد و برندگان به گروه برندگان و بازندگان به گروه دلگرمی منتقل خواهند شد. در هر بازی زمان هر بازیکن 10 دقیقه است که با انجام هر حرکت 5 ثانیه به زمان وی اضافه خواهد شد.

نحوه برگزاری مسابقات شطرنج

ارسال نظر