بلواستکس نسخه ۵ تغییرات چشمگیری را در زمینه عملکرد به خود دیده است

رسانه کلیک - بدون اغراق نرم افزار بلواستکس یکی از برترین شبیه ساز های اندرویدی بر روی کامپیوتر است. حال به نظر میرسد بلواستکس نسخه ۵ تغییرات چشمگیری را به خود دیده است.

بلواستکس نسخه ۵ تغییرات چشمگیری را در زمینه عملکرد به خود دیده است

یکی از ابزار های معروف شبیه ساز اندروید بر روی کامپیوتر، نرم افزار بلواستکس است که محبوبیت بسیار بالایی بین دیگر رقبای خود دارد. حال این پلتفرم به لطف تغییرات گسترده ای که به خود دیده است از یک اجرا کننده ساده برنامه های اندرویدی بر روی کامپیوتر به یک شبیه ساز بسیار حرفه ای تبدیل شده است. به تازگی جدیدترین نسخه بتا بلواستکس نسخه ۵ منتشر شده است که تغییرات بزرگی را در زمینه عملکرد به خود دیده است همچنین پشتیبانی دستگاه های دارای سیستم ARM نیز یکی دیگر از تغییرات مهم نسخه جدید به حساب می آید.

نسخه جدید منتشر شده یک بازنگری کامل نسبت به ورژن ۴ این نرم افزار است. در نسخه ۵ ابزار فوق، ۴۰ درصد کمتر حافظه رم را اشغال میکند که همین باعث بهبود قابل توجه عملکرد بر روی سیستم هایی با سخت افزار ضعیف میشود. از دیگر ویژگی های اضافه شده می توان به قفل کردن FPS و حالت اکو اشاره کرد. این بروزرسانی پشتیبانی از دستگاه های دارای پردازنده ساخته شده توسط شرکت ARM را به امکانات خود اضافه کرده است. بنابراین هم اکنون شما می توانید از ابزار مورد بحث در دستگاه های مبتنی بر آرم با ویندوز ۱۰ همانند سرفیس پرو اکس استفاده کنید.

یکی از سازندگان اصلی این نرم افزار در بیانیه ای درباره پشتیبانی از پردازنده های آرم اعلام کرده است که "تکنولوژی های برنامه ما به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا از شبیه ساز بلواستکس در کامپیوتر، مک و دیگر دستگاه های خود بدون انجام هیچ کار اضافی استفاده کنند. دستگاه های مبتنی بر ARM نسبت به دستگاه های ۳۲ بیت برای اجرای برنامه های اندروید یک مزیت بزرگ دارند زیرا نیازی به ترجمه باینری ندارند. حمایت ما از پردازنده های ARM نتیجه تلاش ۳ ساله تیم بلواستکس برای فراهم کردن فضایی بهتر برای کاربران است."

به لطف ویژگی قفل کردن FPS نسخه پنج این نرم افزار، بلواستکس آمادگی خود برای ساعت ها بازی طولانی بدون افت فریم را به کاربران اعلام کرده است. این ویژگی باعث می شود تا کاربران بدون افت فریم ساعت ها به بازی کردن با این ابزار بپردازند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به افزایش سرعت باز شدن برنامه و نصب آسان تر آن اشاره کرد. حالت اکو نیز به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند فعالیت های چند وظیفه ای خود را در این شبیه ساز بدون ایجاد اختلال در عملکرد به خوبی انجام دهند.

ارسال نظر