بهبود باتری نورد وان پلاس پس از آپدیت سیستم عامل اکسیژن

به‌روزرسانی سیستم عامل اکسیژن برای نسخه معمولی گوشی نورد وان پلاس منتشر شده است. با نصب آپدیت جدید، کارایی باتری افزایش می‌یابد.

بهبود باتری نورد وان پلاس پس از آپدیت سیستم عامل اکسیژن

بهبود گوشی نورد وان پلاس با آپدیت OxygenOS

کمپانی وان پلاس قصد دارد تعداد گوشی‌های هوشمند میان رده خود را در بازار افزایش دهد. عرضه گوشی‌های نورد در سال گذشته، ثابت کرد که این شرکت چینی قادر به گسترش تجارت خود به بازارهای اروپا و ایالات متحده است.

پس از معرفی مفهوم flagship Killer، وان پلاس تصمیم گرفت این برچسب را برای گوشی‌های میان رده خود نیز به کار برد. سال گذشته، وان پلاس نورد به همراه چند گوشی میان رده دیگر به بازار عرضه شد.

در سال جاری دو گوشی هوشمند جدید به نام‌های نورد CE 5G و نورد N200 5G روانه بازار شدند و ظاهرا سومین محصول به نام Nord 2 در راه است. این گوشی اواخر ماه جاری به طور رسمی معرفی می‌شود.

در این حین، کمپانی وان پلاس در تلاش است تا گوشی‌های میان رده موجود در بازار را بهبود بخشد. پس از نورد CE 5G، حال نوبت نسخه معمولی گوشی نورد است که از لحاظ نرم‌افزاری اصلاح شود.

وان پلاس به تازگی سیستم عامل اکسیژن در Nord را به نسخه 11.1.4.4 ارتقا داده است. این آپدیت نه‌تنها باعث بهبود طول عمر باتری می‌شود، بلکه اشکالات متعددی را رفع می‌کند.

به‌روزرسانی گوشی نورد به نسخه جدید سیستم عامل اکسیژن، اصلاحات زیر را به همراه دارد:

  • افزایش طول عمر باتری
  • کاهش مصرف انرژی در سناریوهای خاص
  • رفع مشکل تأخیر در نمایش نوتیفیکیشن ها
  • رفع مشکل داغ کردن در سناریوهای خاص

علاوه بر موارد بالا، به‌روزرسانی جدید موجب نصب پچ امنیتی ژوئن 2021 می‌شود.

ناگفته نماند که برای نصب نسخه 11.1.4.4 سیستم عامل اکسیژن، به حداقل شارژ 30 درصد و همین‌طور حداقل حافظه خالی 3 گیگابایت احتیاج است. بنابراین پیش از اقدام برای دانلود و نصب این آپدیت، وضعیت دستگاه خود را مورد بررسی قرار دهید تا از بروز هرگونه مشکل حین نصب جلوگیری کنید.

ارسال نظر