بهترین افزونه های سافاری برای macOS کدامند؟ (بخش اول)

رسانه کلیک – در این مطلب قصد داریم تا طی دو بخش، 8 مورد از بهترین افزونه های سافاری برای macOS را به شما معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

بهترین افزونه های سافاری برای macOS کدامند؟ (بخش اول)

افرادی که دائما با مرورگر کروم سر و کار دارند قطعا از اهمیت افزونه ها مطلع هستند. افزونه ها تجربه کار با مرورگر را بهتر کرده و قابلیت های جدیدی را به آن اضافه می کنند. با اینکه سافاری مدت ها از همتای دیرینه خود یعنی کرومیوم عقب افتاده بود، اما در سال 2018 با عرضه سافاری 12 توانست خود را بالا بکشد و تغییرات چشمگیری را در پلتفرم خود ایجاد کند. در ادامه طی دو بخش، 8 مورد از بهترین افزونه های سافاری برای macOS را با یکدیگر مرور می کنیم.

1. DuckDuckGo Privacy Essentials

افزونه سافاری

داک داک گو یکی از مهم ترین افزونه های سافاری است که با بلاک کردن ردیاب های مخفی، باعث می شود تا کمپانی های دیگر به فعالیت آنلاین شما دسترسی نداشته باشند. بدین ترتیب از داده های مرورگر شما محافظت می شود. نکته جالب دیگر آن است که این افزونه سایت ها را بر اساس توجه آن ها به حفظ حریم شخصی افراد رتبه بندی می کند.
افزونه داک داک گو روی سافاری 13 و جدیدتر اجرا می شود. البته ناگفته نماند که خود موتور جستجوی DuckDuckGo نیز از امنیت خارق العاده ای برخوردار است.

2. Honey for Safari

افزونه Honey با یافتن، جمع آوری و اعمال کوپن صدها فروشگاه آنلاین مختلف، می تواند صرفه اقتصادی زیادی برای کاربران داشته باشد. آمازون، ای بی، بست بای، میسیز و بلومینگدیلز از جمله این فروشگاه ها هستند که فرد می تواند با کلیک روی نام آن ها، از تعداد کوپن های قابل دسترس اطلاع حاصل کند. طبق ادعای شرکت، این افزونه تا کنون بیش از یک میلیارد دلار از هزینه ها را کاهش داده است. هانی با بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر جهان بی تردید یکی از بهترین افزونه های سافاری به شمار می رود.

3. PiPer

مالتی تسکینگ یا انجام چندین وظیفه در آن واحد، به ویژه زمانی که آنلاین هستید یا با مرورگر کار می کنید، می تواند امر پیچیده و آزار دهنده ای باشد. خوشبختانه افزونه محبوب PiPer این مشکل را برطرف کرده است. شما پس از نصب این افزونه می توانید ویدیوها را روی یک صفحه مجزا در گوشه نمایشگر مشاهده کرده و همزمان به بقیه کارهای خود برسید. پایپر از ویدیوهای اپل تی وی پلاس، دیزنی پلاس، نتفلیکس، یوتیوب، پرایم ویدیو، توییچ و ده ها سرویس دیگر پشتیبانه کرده و استفاده از آن کاملا رایگان است.

4. Turn Off the Lights

Turn Off the Lights یکی از بهترین افزونه های سافاری است که با غیر فعال کردن عناصر اضافی، تمرکز شما هنگام تماشای ویدیو را بالا می برد. بدین ترتیب که با کلیک روی آیکون چراغ در مرورگر سافاری، کلیه موارد موجود روی صفحه (به جز ویدیوی اصلی) به رنگ تیره می آیند. برای بازگشت به حالت اول نیز کافی است یک بار دیگر روی آیکون ضربه بزنید. این افزونه از ویدیوهای یوتیوب، توویچ، فیسبوک، دیلی موشن و ده ها پلتفرم دیگر پشتیبانی می کند.
همانطور که مشاهده کردید، افزونه های سافاری در عین سادگی بسیار کارآمد و مفید هستند. برای اطلاع از 4 افزونه مهم دیگر در مطلب بعدی ما را همراهی کنید.

ارسال نظر