بهترین بازی های فکری ۲۰۲۱ برای اندروید و آی‌او‌اس

انجام بازی‌هایی که ذهن را به چالش می‌کشند می‌تواند تاثیرات مثبتی روی مغز بگذارد. بنابراین در این مطلب ما قصد داریم شما را با بهترین بازی های فکری ۲۰۲۱ برای ۲ سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس آشنا کنیم. 

بهترین بازی های فکری ۲۰۲۱ برای اندروید و آی‌او‌اس

امروزه بازی کردن در گوشی‌های هوشمند به یکی از تفریحات پرطرفدار برای همه ما تبدیل شده است. اما نوع بازی درحال انجام می‌تواند از لحاظ جسمی و روحی تاثیرات مختلفی روی ما بگذارد.

به همین دلیل است که انتخاب یک بازی فکری مناسب می‌تواند در عین سرگرم کردن کاربر، باعث تقویت حافظه شود. در ادامه ما شما را با محبوب‌ترین بازی‌های چالش برانگیز ذهنی آشنا می‌کنیم.

بهترین بازی های فکری ۲۰۲۱

بازی Brain Out

بهترین بازی های فکری ۲۰۲۱

این بازی ساده حافظه شما را درگیر خود می‌کند. مراحل Brain Out طوری طراحی شده‌اند که قوه تخیل بازیکن را به چالش کشیده و شما باید برای عبور از مراحل به سوالات بسیار ساده پاسخ دهید.

دانلود: اندروید | آی‌او‌اس

بازی Lumosity

اگر به دنبال یک مجموعه کامل از بازی‌های فکری ساده و در عین حال چالش برانگیز می‌گردید یکی از بهترین انتخاب‌های شما می‌تواند Lumosity باشد. این بازی با قرار دادن سناریوهای مختلف در اختیار کاربر امکان انجام انواع بازی‌های مربوط به اعداد یا به خاطر سپردن تعداد اجسام و... را به کاربران خود می‌دهد.

دانلود: اندروید | آی‌اواس

بازی Elevate

این بازی با در اختیار گذاشتن بخش‌های مختلف همانند مورد قبلی برای بازیکن‌ها فضایی متفاوت را فراهم می‌کند تا آنها بتوانند تمرکز، حافظه و سرعت عمل خود را تقویت کنند.

دانلود: اندروید | آی‌اواس

بازی Peak

بهترین بازی های فکری ۲۰۲۱

اگر به دنبال یک بازی جالب برای به چالش کشیدن ذهن خود هستید و می‌خواهید حافظه خود را تقویت کنید می‌توانید از طریق ۴۵ بازی کوچک طراحی شده در Peak استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های جالب این بازی همکاری سازندگان آن با دانشگاه‌های کمبریج است. بنابراین استانداردهای بکارگرفته شده در این بازی از یک مرجع مطمئن پیروی می‌کنند.

دانلود: اندروید | آی‌اواس

بازی Brain Dots

در فهرست بهترین بازی های فکری ۲۰۲۱ یکی از بازی‌های سرگرم‌کننده Brain Dots است که در آن شما باید ۲ نقطه روی صفحه را به یکدیگر متصل کنید. در ابتدا شاید با خود فکرکنید عبور از مراحل آن بسیار راحت است اما وقتی به مراحل بالا برسید متوجه می‌شوید که بدون استفاده از تصویرسازی شما هرگز نمی‌توانید از مراحل آن گذر کنید.

دانلود: اندروید | آی‌اواس

بازی Brain It On

بهترین بازی های فکری ۲۰۲۱

در این بازی شما باید از قوه تخیل خود استفاده کنید تا مسیرها و اشکال مختلفی را به جهت پیش بردن مراحل بصورت خلاقانه بسازید. از آنجایی که امتیاز افراد در سرورهای این بازی ذخیره می‌شوند شما از طریق آن می‌توانید با دوستان خود نیز رقابت‌های سالمی را داشته باشید.

دانلود: اندروید | آی‌اواس

بازی Cut It

همانطور که از اسم بازی پیداست پیش بردن مراحل در این بازی وابسته به نوع برش‌هایی است که شما روی اجسام مختلف ایجاد می‌کنید. اگر با سری بازی‌های Cut The Rope آشنا باشید انجام این بازی برای شما ناآشنا نخواهد بود زیرا همه‌چیز در آن وابسته به زمان و قسمتی است که قصد برش آن را دارید.

دانلود: اندروید | آی‌اواس

به نظر شما جای کدام بازی در فهرست بالا خالی است؟ لطفا نام آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین برنامه های ردیابی گوشی گم شده + لینک دانلود

ارسال نظر