عنوان بهترین گوشی MWC 2021 به گلکسی S21 اولترا سامسونگ تعلق گرفت

رسانه کلیک - گلکسی S21 اولترا سامسونگ موفق شد با کنار زدن رقبای خود از جمله آیفون 12 پرو مکس، عنوان بهترین گوشی MWC 2021 را به خود اختصاص دهد.

عنوان بهترین گوشی MWC 2021 به گلکسی S21 اولترا سامسونگ تعلق گرفت

همایش جهانی موبایل چند روزی است آغاز شده و شرکت‌های بزرگ در آن به معرفی آخرین محصولات خود پرداخته‌اند. البته حال و هوای کنفرانس امسال به دلیل پاندمی کرونا کمی متفاوت با همیشه است و جای خالی برخی شرکت‌ها شدیدا احساس می‌شود. با این حال برخی بخش‌های مهم مراسم از جمله معرفی بهترین گوشی سال، بدون کم و کاست در حال اجرا هستند.

بهترین گوشی MWC 2021

امسال گوشی گلکسی S21 اولترا سامسونگ بود که توانست با کنار زدن رقبای خود، عنوان بهترین گوشی MWC 2021 را از آن خود کند. آیفون 12 پرو مکس اپل، وان پلاس 9 پرو، گلکسی S20 FE و گوشی هوشمند می 11 اولترا شیائومی نیز در فهرست نامزدها حضور داشتند. جالب اینجاست که غول فناوری کره آخرین بار سال 2016 و برای گوشی گلکسی S6 Edge به چنین دستاورد مهمی رسیده است.

گلکسی S21 اولترا به دلیل پردازنده قدرتمند، پشتیبانی از قلم S Pen و سیستم دوربین متنوع و باکیفیت، یک پرچمدار قابل و کارآمد به حساب می‌آید. اما نامزدهای دیگر نیز ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. به عنوان مثال گلکسی S20 FE یکی از ارزان‌ترین پرچمداران موجود در بازار است.

از طرفی شیائومی Mi 11 اولترا نیز توانسته قابلیت‌های خود را در سطح جهانی به نمایش بگذارد. آیفون 12 پرو مکس به محض ورود به بازار رقبای خود را کنار زد و موفق شد به فروش قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کند. وان پلاس 9 پرو نیز با اختلاف زیاد یکی از بهترین محصولات شرکت تا امروز است.

شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ آیا گلکسی S21 اولترا شایستگی لقب بهترین گوشی MWC 2021 را دارد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر