اسپیکر هوشمند Sound X هواوی ۲۹ جولای معرفی می‌شود

شرکت هواوی قصد دارد بزودی از نسل جدید اسپیکرهای هوشمند خود با نام Sound X همراه سیستم‌عامل هارمونی رونمایی کند. 

اسپیکر هوشمند Sound X هواوی ۲۹ جولای معرفی می‌شود

پیش از این غول فناوری چینی از اسپیکر Sound X رونمایی کرده بود. این محصول که از میزان باس عمیق بهره می‌برد حاصل همکاری هواوی و دایولت است.

حال این کمپانی قصد دارد تا نسخه ارتقا یافته این گجت کاربردی را همراه سیستم‌عامل هارمونی و طراحی پوسته شفاف به بازار عرضه کند.

طبق گزارشات منتشر شده گفته می‌شود هواوی در ۲۹ جولای از اسپیکر جدید خود رونمایی خواهد کرد.

با توجه به شایعات منتشر شده برجسته‌ترین تغییرات اعمال شده روی دستگاه پیشرو مربوط به طراحی و سیستم‌عامل مورد استفاده در آن است.

یکی از نکات اصلی زیبایی محصول پیشرو در جنس بدنه شفاف آن خلاصه می‌شود. هم‌چنین یک چراغ ال‌ای‌دی RGB نیز درون بدنه شفاف این گجت گنجانده شده است تا در کنار پخش موسیقی با کیفیت بالا، ظاهر زیبایی نیز داشته باشد.

بعلاوه گفته می‌شود اسپیکرهای پیشرو همچنان با همکاری غول تولید محصولات صوتی فرانسوی یعنی دایولت ساخته خواهند شد. البته این مسئله هنوز بطور رسمی تایید نشده است. اما انتظار می‌رود دستگاه پیشرو بتواند صدایی با شفافیت بالاتر و باس قوی‌تر در اختیار کاربران قرار دهد.

همانطور کی گفته شد گجت پیشرو از سیستم‌عامل هارمونی استفاده خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست دارا بودن این اسپیکر به سیستم‌عامل هارمونی چه مزایایی می‌تواند داشته باشد.

اما گفته می‌شود حضور سیستم‌عامل مورد اشاره در اسپیکر پیشرو باعث بهبود ارتباط آن با دیگر دستگاه‌ها خواهد شد.

حال باید دید هواوی در ۲۹ جولای چگونه طرفداران خود را هیجان‌زده خواهد کرد.

آیا تابحال از اسپیکرهای این کمپانی چینی استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما کیفیت صدای Sound X پیشرو می‌تواند رقیبی جدی برای غول‌های حوزه تولید دستگاه‌های پخش موسیقی باشد؟

لطفا نظرات و تجربیات خود را پیرامون این موضوع با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر