تاریخ رونمایی از سری اج ۲۰ موتورولا و مشخصات دوربین آن لو رفت!

شرکت موتورولا بزودی از سری جدید گوشی‌های خود با عنوان Edge 20 رونمایی خواهد کرد. حال اطلاعات جدیدی از خانواده جدید منتشر شده است. 

تاریخ رونمایی از سری اج ۲۰ موتورولا و مشخصات دوربین آن لو رفت!

اوایل این ماه بود که ۲ گوشی موتورولا با شماره مدل‌های XT2143-1 و XT2153-1 در وب‌سایت تنظیم ارتباطات رادیویی چین توسط برخی کاربران رویت شد. گفته می‌شود فهرست اطلاعات منتشر شده مربوط به گوشی‌های جدید موتورولا است.

حال این کمپانی آمریکایی امروز به واسطه انتشار یک پوستر به چینی زمان رونمایی سری جدید محصولات خود را پنجم آگوست اعلام کرده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت TENAA و افشاکننده محبوب ایوان بلاس، گفته می‌شود دو گوشی اج ۲۰ و اج ۲۰ پرو همراه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. انتشار پوستر تبلیغاتی جدید نیز این مسئله را تایید می‌کند.

از جمله مشخصات سری جدید گوشی‌های موتورولا می‌توان به استفاده از پنل صفحه نمایش اولد ۶.۶۷ اینچ با رزولوشن +FHD همراه نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

طبق شایعات مدل اج ۲۰ پرو از طراحی دوربین سه‌گانه شامل لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۵ برابری بهره خواهد برد. این درحالی است که لنز مدل پایه‌ای تنها توان زوم ۳ برابری اپتیکال را خواهد داشت.

با توجه به اطلاعات منتشر شده گفته می‌شود مدل پایه‌ای سری پیشرو محصولات موتورولا یعنی اج ۲۰ از اسنپدراگون ۷۷۸ و اج ۲۰ پرو از اسنپدراگون ۸۷۰ به عنوان قلب تپنده خود استفاده خواهد کرد. هم‌چنین اعلام شده است این مدل از ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه رام در کنار اندروید ۱۱ بهره خواهد برد.

در آخر باید به این نکته اشاره کنیم تامین انرژی گوشی‌های پیشرو موتورولا برعهده یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری بوده و حسگر اثر انگشت این سری زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

ارسال نظر