تبدیل تصویر خود به پرتره ای از ون گوگ در برنامه Arts & Culture گوگل

رسانه کلیک - کمپانی گوگل با اضافه کردن فیلترهای هنری جدید در برنامه Arts & Culture ، به کاربران خود امکان می دهد تا تصاویر خود را به پرتره های معروف و تاریخی تبدیل کنند.

تبدیل تصویر خود به پرتره ای از ون گوگ در برنامه Arts & Culture گوگل

اگر تا به حال به این فکر کرده ­اید که اگر قرار باشد ون­ گوگ یا فریدا کالو تصویر پرتره شما را نقاشی کنند، آن نقاشی چگونه می شد، گوگل می­ تواند به شما در یافتن این موضوع کمک کند. در آخرین به ­روزرسانی برنامه Arts & Culture این شرکت، مجموعه­ ای از فیلترهای هنری واقعیت افزوده، اضافه شده است که می ­توانید با استفاده از آن تصویر چهره خود را به یک نقاشی معروف تبدیل کنید یا یک اثر تاریخی باارزش را امتحان کنید. در مجموع، پنج فیلتر در این آپدیت اضافه شده است: عکس­ های پرتره ون گوگ و کالو، دختر یوهانس ورمیر با گوشواره مروارید، کلاه ایمنی سامورایی قرن نوزدهم و گردنبند مصنوعی قرن 14.

با ضربه زدن روی آیکون دوربین رنگین کمان واقع در پایین رابط اصلی برنامه Arts & Culture، می­ توانید به این ویژگی دسترسی پیدا کنید. قبل از استفاده از فیلترها روی صورت، برنامه به شما مقداری تاریخچه و زمینه در مورد قطعه هنری ارائه می دهد. این یک راه سرگرم­ کننده برای درگیر شدن با تاریخ است، به ویژه هنگامی که سفر به موزه­ هایی که این نقاشی ­ها و اثرهای تاریخی به نمایش گذاشته شده، امکان پذیر نیست.

این ویژگی از یک الگوریتم پردازش تصویر مبتنی بر یادگیری ماشین، برای واقعی جلوه دادن فیلترها استفاده می­ کند. و نگران نباشید، گوگل می ­گوید تمام پردازش ­ها روی دستگاه شما انجام می ­شود. به علاوه، این برنامه فایل­ هایی را که با این فیلترها ایجاد می­ کنید ذخیره نمی ­کند مگر اینکه تصمیم بگیرید تصویر یا ویدیویی را برای به اشتراک گذاشتن با دوستان خود ذخیره کنید.

این اولین بار نیست که گوگل برای زنده کردن گذشته از واقعیت افزوده استفاده می ­کند. در ماه آگوست، این شرکت ​​واقعیت افزوده خلق یک Cambropachycope را، که یک سخت پوستان باستانی که بر سر خود یک چشم-شوم مرکب دارد، به برنامه خود اضافه کرد. این واقعیت افزوده به شما اجازه می­ دهد این موجود عجیب باستانی را به اتاق نشیمن خود دعوت کنید. اگر تا کنون از برنامه Google Arts & Culture استفاده نکرده ­اید، این ویژگی جذاب را بهانه ­ای برای بازدید از این برنامه کنید. گوگل به طور مداوم با ویژگی­ های جدید و سرگرم کننده و آموزشی، پلتفرم خود را به روز می­ کند.

ارسال نظر