گوشی هوشمند Y9 a و تبلت های میت پد T10 و T8 هوآوی رونمایی شدند

رسانه کلیک - امشب چهارشنبه مورخ ۵ آذر ساعت 20 رویداد آنلاین معرفی محصولات جدید هوآوی برگزار شد. در این رویداد گوشی هوشمند Y9 a و تبلت های میت پد T10 و T8 رونمایی شدند. 

گوشی هوشمند Y9 a و تبلت های میت پد T10 و T8 هوآوی رونمایی شدند

در این رویداد افراد مختلفی از جمله مدیر بازاریابی و ارتباطات، مدیر برند و مدیر ارشد محصول صحبت کردند و از محصولات جدید هوآوی که به زودی در ایران عرضه خواهند شد رونمایی کردند. در این رویداد گوشی هوشمند Y9 a و تبلت های میت پد T10 و T8 رونمایی شدند و درباره اکوسیستم هوآوی و سرویس های موبایلی هوآوی یا HMS صحبت شد.

شرکت هوآوی در سال 2010 تنها یک میلیون مشتری داشت؛ اما اکنون تنها با گذشت یک دهه، این شرکت به کمک کیفیت محصولات تولیدی خود، مشری مداری و تکنولوژی های برتر خود، یک میلیارد مشتری در دنیا دارد. هوآوی در این سال ها بیش از 85 هزار پتنت در حوزه های مختلف ثبت کرده است.

گوشی هوآوی Y9 a

گوشی‌های سری Y هوآوی در کنار قیمت مناسب، کیفیت و مشخصات سخت افزاری خوبی نسبت به رقبای خود دارند. نسل سوم این گوشی ها به تازگی رونمایی شده اند و امشب در رویداد هوآوی در ایران، شاهد معرفی یکی از جدیدترین و قوی ترین گوشی های این سری یعنی گوشی Y9 a بودیم.

این گوشی میان رده با طراحی بسیار عالی و چشم نواز خود، حس یک گوشی پرچمدار را به کاربران القا می‌کند. این گوشی یک نمایشگر 6.63 اینچی بدون هیچ ناچ و حفره ای دارد که نسبت نمایشگر به بدنه آن 92 درصد است. دوربین سلفی پاپ آپ این گوشی 16 مگاپیکسل است و عکس های زیبایی را ثبت می‌کند. سنسور اثر انگشت نیز با دکمه پاور کنار بدنه گوشی ترکیب شده است تا تجربه کاربری خوبی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

دوربین اصلی در قاب پشتی این گوشی، طراحی دایره‌ای شکل دارد و از سنسورهای 64 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است. این سنسورهای با کیفیت، به کمک هوش مصنوعی هوآوی می‌توانند تصاویر با کیفیت و جذابی را حتی در محیط هایی با نور کم ثبت کنند.

این گوشی مجهز به پردازنده 8 هسته ای و 8 گیگابایت رم است و از یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی قدرت می گیرد. گوشی جدید هوآوی در آینده ای نزدیک و با قیمت حدودی 8 میلیون تومان و در رنگ های سفید، صورتی شکوفه‌ای و مشکی به بازار ایران عرضه خواهد شد.

اکوسیستم هوآوی

در اکوسیستم هوآوی که با فرمول 1+8+N شناخته می شود، گوشی های هوشمند این شرکت نقش بسیار مهمی دارند. در این فرمول، عدد یک نماد گوشی هوشمند هوآوی، عدد 8 نماد محصولات هوشمند ساخت شرکت هوآوی و N نماد میلیون ها دستگاه و سرویس هوشمند در سراسر دنیا است که می‌توان به آن‌ها متصل شد. دو علامت + در این فرمول نیز نشان دهنده تکنولوژی های برتر شرکت هوآوی است که اتصال دستگاه های هوشمند را امکان پذیر می‌کنند.

یکی از این تکنولوژی ها، هوآوی Share است که امکانات زیادی از جمله امکان استفاده از چند پنجره به صورت همزمان روی یک دستگاه، استفاده از پنجره شناور روی صفحه و... را برای کاربران فراهم می کند.

تبلت های میت پد T10 و T8 هوآوی

تبلت های شرکت هوآوی با نام میت پد به بازار عرضه می‌شوند و دستگاه‌های میان رده در نام خود پسوند T دارند. در این رویداد دو تبلت میان رده میت‌پد T10 و میت پدT8 هوآوی معرفی شدند.

تبلت میت پد T10 هوآوی بسیار ظریف است و تنها 450 گرم وزن دارد. این تبلت نمایشگر 9.7 اینچی IPS دارد که 16.7 میلیون رنگ را پوشش می دهد. این دستگاه مجهز به قابلیتی به نام مولتی ویندوز است که امکان اجرای دو برنامه به صورت همزمان را برای کاربران فراهم می‌کند. هوآوی در ساخت این تبلت به فکر محافظت از چشمان کاربران بوده است و قابلیت eye protection را ارئه داده است.

این تبلت مجهز به بلنگو دوگانه است که صدای بلند و سه بعدی را ایجاد می‌کنند. این دستگاه از پردازنده کایرین قدرت می گیرد و یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی دارد. این تبلت با خدود قیمت 5 میلیون تومان در آینده نزدیک به بازار ایران عرضه خواهد شد.

تبلت میت پد T8 هوآوی نیز مشخصات مشابه این تبلت دارد؛ اما نمایشگر آن 8 اینچ است و قیمت مناسب تری دارد. قیمت حدودی آن 3 میلیون و 600 هزار تومان در بازار ایران است. به افرادی که این تبلت ها را پیش خرید می‌کنند، اشتراک رایگان نماوا هدیه داده می شود.

کاربران برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود درباره سرویس های موبایلی هوآوی یا HMS می‌توانند به سایت هوآوی در ایران مراجعه کنند یا با شماره 42000 تماس بگیرند. اکثر اپلیکیشن های ایرانی با این سرویس ها سازگار هستند و کاربران به راحتی می توانند از طریق فروشگاه های اپلیکیشن آن ها را دانلود و نصب کنند.

ارسال نظر