تبلت Lenovo Yoga Pad Pro همراه با قابلیت های ویژه رونمایی شد

رسانه کلیک - به تازگی لنوو از تبلت Lenovo Yoga Pad Pro در اندازه بزرگ ۱۳ اینچ رونمایی کرده است. این محصول از قابلیت ویژه‌ای بهره می‌برد که تا به حال در دیگر تبلت‌ها شاهد نبوده‌ایم. 

تبلت Lenovo Yoga Pad Pro همراه با قابلیت های ویژه رونمایی شد

شرکت لنوو اخیرا تبلت Lenovo Yoga Pad Pro را معرفی کرد که در واقع گران‌ترین محصول در سری یوگا به حساب می‌آید و از ویژگی خاصی بهره می‌برد که در دیگر محصولات مشابه، تا به حال شاهد حضور آن نبوده‌ایم.

جدا از سخت‌افزار قدرتمند بکار رفته در این تبلت، یوگا پد پرو همراه با یک درگاه میکرو HDMI عرضه شده است که به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه خود را به یک نمایشگر خارجی متصل کرده و از آن به عنوان صفحه ثانویه استفاده کنید. این قابلیت، یکی از ویژگی‌هایی است که در هیچ تبلت اندرویدی دیگری یافت نمی‌شود.

محصول معرفی شده دارای بدنه آلومینیومی و یک پایه استیل با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه است که استفاده از این محصول را برای انجام انواع کارها آسان کرده و حتی می‌توان آن را از دیوار آویزان کرد.

درباره مشخصات سخت‌افزاری بکار رفته در این محصول می‌توان به حضور یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۱۳ اینچ 2K همراه با فناوری LTPS و نسبت ۱۶:۱۰ در کنار دالبی ویژن، فناوری HDR 10، پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه رام از نوع UFS 3.0 اشاره کرد.

برخلاف سایر تبلت‌ها، محصول مذکور در پنل پشتی از هیچ دوربینی استفاده نکرده و ما فقط در پنل جلویی شاهد یک لنز ۸ مگاپیکسلی همراه با فناوری ToF هستیم.

از دیگر ویژگی‌های این محصول، بد نیست به چهار اسپیکر JBL در کنار فناوری دالبی اتموس، سه میکروفون، یک باتری ۱۰۲۰۰ میلی آمپری با قابلیت پخش ۱۲.۷ ساعت ویدئو مداوم، اندروید ۱۱ همراه با رابط کاربری ZUI 12.5، بلوتوث نسخه ۵.۲، وای‌فای نسخه ۶ و درگاه USB-C 3.1 اشاره کنیم.

ارسال نظر