تبلت Yoga Tab 13 لنوو معرفی شد | مشخصات کامل

رسانه کلیک - شرکت لنوو در همایش جهانی گوشی همراه (MWC) امسال چند مدل تبلت جدید از جمله Yoga Tab 13 و Yoga Tab 11 را به دنیا معرفی کرد.

تبلت Yoga Tab 13 لنوو معرفی شد | مشخصات کامل

لنوو چندی پیش از تبلت های جدید خود رونمایی کرد. یکی از این تبلت ها یوگا تب 13 اینچی است که به لطف پایه ضد لک خود می‌تواند به خوبی روی سطح صاف قرار بگیرد. جالب آنکه به کمک این استند خاص می‌توان تبلت را از اجسام قلاب‌دار آویزان کرد.

مشخصات تبلت Yoga Tab 13 لنوو

تبلت یوگا تب 13 به نمایشگر 2K LTP با روشنایی 400 نیت و رفرش ریت 60 هرتز مجهز شده است و قابلیت پشتیبانی از طیف رنگ sRGB و فناوری دالبی ویژن HDR را نیز دارد. کاربران می‌توانند به کمک کابل micro-HDMI و USB تبلت را به رایانه یا لپ‌تاپ متصل کرده و از آن به عنوان نمایشگر ثانویه استفاده کنند.

تبلت جدید لنوو به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و قابلیت تشخیص چهره مجهز شده است و ضمن بهره‌مندی از پورت USB-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و چهار بلندگوی JBL، از سیستم صدای دالبی اتموس نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات دستگاه می‌توان به رم 8 گیگابایتی LPDDR5، تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام، پشتیبانی از قلم Precision Pen 2.2 لنوو و وای فای 6 اشاره کرد.

کاربران تبلت Yoga Tab 13 تنها با یک بار شارژ کامل می‌توانند 12 ساعت به صورت بی‌وقفه از تماشای فیلم و ویدئو لذت ببرند. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول 830 گرمی حدود 680 دلار است. علاقه‌مندان می‌توانند از ماه ژوئیه نسبت به خرید تبلت جدید اقدام کنند.

مشخصات تبلت یوگا تب 11 و تب P11 پلاس

یوگا تب 11 یکی دیگر از تبلت های معرفی شده در MWC است. این محصول نیز دارای یک پایه خاص است که از آن می‌توان برای آویزان کردن تبلت از ارتفاع و نگه داشتن آن روی سطح صاف استفاده کرد. تبلت Yoga Tab 11به نمایشگر 2K IPS TDII مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از دالبی ویژن و دالبی اتموس را نیز دارد.

مدل 11 اینچی نیز درست مانند مدل 13 اینچی دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، قابلیت تشخیص چهره، چهار بلندگو و پورت USB است. اما به جای اسنپدراگون 870، از پردازنده هشت هسته‌ای هلیو G90T مدیاتک بهره می‌برد. نسخه 256/8 گیگابایتی این تبلت 655 گرمی در حال حاضر با قیمت 320 دلار به فروش می‌رسد.

سومین مدل معرفی شده در مراسم، لنوو تب P11 پلاس 11 اینچی است که به چهار بلندگو با قابلیت پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس و حافظه رم 6 گیگابایتی مجهز شده و برای پردازش داده‌ها از چیپست هشت هسته‌ای هلیو G90T کمک می‌گیرد.

از دیگر مشخصات این دستگاه 490 گرمی می‌توان به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، پورت USB-C، قابلیت پشتیبانی از LTE و کارت حافظه میکرو SD اشاره کرد. علاقه‌مندان می‌توانند از ماه اوت این تبلت 260 دلاری را خریداری کنند.

ارسال نظر