تب‌های Shop و Reels به هوم اسکرین اینستاگرام اضافه می‌شوند

رسانه کلیک - اینستاگرام با هدف تغییر در چینش آیکون‌ها سه طرح مختلف را آزمایش می‌کند و قصد دارد تب‌های Shop و Reels را به هوم اسکرین اضافه کند.

تب‌های Shop و Reels به هوم اسکرین اینستاگرام اضافه می‌شوند

اینستاگرام توییتی را منتشر کرد و در آن از آزمایش آزمایش طرح‌های مختلف برای صفحه اصلی پلتفرم خود خبر داد. گفته می‌شود با این اقدام صفحه اصلی اینستاگرام کمی شلوغ‌تر می‌شود. اینستاگرام چینش‌ آیکون‌ها در منوها بالا و پایین را تغییر می‌دهد و تب Reels و فروشگاه یا همان Shopping را به صفحه اصلی اضافه می‌کند.

در حال حاضر صفحه اصلی اینستاگرام تقریبا ساده است. در منوی پایین آن نیز ۵ آیکون وجود دارد که هر کدام از آن‌ها کاربر را به یک صفحه مجزا می‌برد. گفته می‌شود که آیکون وسط برای ایجاد پست جدید است و سایر آن‌ها نیز صفحه اصلی Explore Activity و پروفایل را باز می‌کنند. آیکن اینباکس نیز در سمت راست و بالای صفحه قرار گرفته است.

اینستاگرام در حال حاضر سه طرح جدید را برای هوم اسکرین خود آزمایش می‌کند. در هر کدام از این طرح‌ها روش چیدن آیکون‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. این طرح‌ها در یک فاز آزمایشی هستند اما طبق گزارش MakeUseOF ممکن است یکی از آن‌ها در آینده نزدیک جای این طرح را بگیرد. کابران با استفاده از قابلیت Reels می‌توانند یک ویدیو کوتاه و جالب را مانند تیک تاک درست کنند. این ویژگی به زودی با یک آیکون اختصاصی به صفحه اصلی اینستاگرام اضافه می‌شود. همچنین گفته می‌شود علاوه بر این تب، فروشگاه نیز آیکون ویژه خود را در صفحه اصلی خود خواهد داشت.

اینستاگرام در یکی از طرح‌های خود آیکون Activity و Explore را در سمت راست صفحه قرار داده است. آیکون‌های فروشگاه و Reels نیز در منوی پایین صفحه کنار آیکون پست جدید قرار گرفته‌اند. در طرح دیگر نیز نیز آیکن ایجاد پست جدید به کلی از منوی پایین حذف شده و به گوشه سمت راست و کنار آیکن پیغام خصوصی منتقل شده است.

ارسال نظر