تجربه تمام صفحه با دوربین زیر نمایشگر سامسونگ گلکسی زد فولد 3

رسانه کلیک - به احتمال زیاد نسل بعدی گوشی تاشو سامسونگ، یعنی گلکسی زد فولد 3 مجهز به تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر است و در نیمه دوم سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد. 

تجربه تمام صفحه با دوربین زیر نمایشگر سامسونگ گلکسی زد فولد 3

سامسونگ گلکسی زد فولد 2 که مدل ارتقا یافته گلکسی فولد است و به طور رسمی در سپتامبر رونمایی شده، دارای یک صفحه نمایشگر درونی و بیرونی است که تجربه یک فضای بزرگتر از صفحه نمایشگر گوشی را برای کاربر فراهم می‌کند.

حالا با توجه به اطلاعات جدیدی که نشریه معروف کره جنوبی الک منتشر کرده است سامسونگ گلکسی زد فولد 3 که سال آینده به بازار می آید می تواند اولین گوشی سامسونگ باشد که دارای تکنولوژی دوربین زیر صفحه نمایشگر است. اگر این شایعه درست باشد گلکسی زد فولد 3 می تواند تجربه یک دستگاه تمام صفحه را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد.

شایعات اولیه به وجود این تکنولوژی در گوشی های سری S یعنی گوشی های گلکسی S30 و S21 اشاره کرده بودند. اما گزارش های جدید فاش کرده است که به خاطر بازده کم تولید این فناوری، دوربین زیر نمایشگر در گلکسی S31 به کار برده نمی شود.

به جای آن گلکسی زد فولد 3 که در نیمه دوم 2021 به بازار می آید دارای این تکنولوژی است. دوربین سلفی گلکسی S30 مانند گوشی های گلکسی S20 و نوت 20 در حفره قرار می‌گیرد.

گلکسی زد فولد که سال گذشته به بازار آمده بود اولین گوشی تاشویی بود که نمایشگر جلویی آن کمترین حاشیه را داشت و دوربین آن در نمایشگر داخلی بود. در گلکسی زد فولد 2 در هر دو نمایشگر جلویی و داخلی دوربین سلفی در یک حفره قرار دارد. اما گلکسی زد فولد 3 که در 2021 به بازار خواهد آمد به جای داشتن دوربین در حفره دارای دوربین زیر نمایشگر است.

اولین گوشی هوشمندی که دارای تکنولوژی زیر صفحه نمایشگر است گوشی ZTE AXON 20 5G است که ماه پیش به باز آمده است و همچنین این تکنولوژی در گوشی هایی مثل vinsmart Vsmart Axis PRO که در ویتنام موجود هستند و Rakuten BIG که در بازار ژاپن قرار دارند، وجود دارد.

ارسال نظر