تحریم رمز ارزها در چین و هشدار به سرمایه‌گذاران!

رسانه کلیک - سه موسسه بانکداری و پرداختی در چین، بر ممنوعیت‌های اعلام‌شده توسط بانک مرکزی چین در سال 2017 تأکید کردند. این تحریم رمز ارزها در چین جلوی تراکنش‌های رمزرازی مؤسسات مالی و شرکت‌های پرداخت را خواهد گرفت.

تحریم رمز ارزها در چین و هشدار به سرمایه‌گذاران!

در بیانیه‌ای، این شرکت‌ها در مورد مبادله رمزارزها نیز به سرمایه‌گذاران هشدار داده و این امور را گمان‌پردازانه خطاب کرده‌اند.

این سه نهاد که شامل انجمن امور مالی اینترنتی چین، انجمن بانکداری چین و انجمن پرداخت و تسویه چین می‌شوند، در بیانیه ترکیبی امروز خود اعلام کردند:

اخیرا، قیمت رمز ارزها رشد بسیار زیاد و سقوط هنگفتی را تجربه کرده است. همچنین این روزها مبادلات نظری و گمان‌پردازانه نیز به فراوانی وجود دارند. این شرایط به‌طورجدی در امنیت اموال مردم، نظم عمومی و اقتصادی اختلال ایجاد کرده‌اند.

اگرچه بانک آلفا این کشور هیچ به‌روزرسانی جدیدی در مورد تحریم رمز ارزها در چین ارائه نداده است، بانک خلق چین آخرین هشدار این گروه را در گروه رسمی WeChat خود به اشتراک گذاشت.

یکی از رمز ارزهایی که اخیرا سقوط کرده، بیت کوین است. بیت کوین که بیشترین سهم را از ارزش بازار دارد، به قیمت 43000 دلار کاهش داشته و این موضوع نمایانگر افت قیمت 22 درصدی در هفته گذشته است.

اصلاح بازار ارزهای دیجیتال در زمانی صورت می‌گیرد که چین یک برنامه به خوبی توسعه یافته برای واحد پول دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) خود دارد که بسیاری از کارشناسان از آن به عنوان جهان پیشتاز یاد کرده‌اند.

ارسال نظر