تصاویر جدید وان پلاس نورد ۲ به رنگ‌بندی این محصول اشاره دارد

شرکت وان‌پلاس در حال آماده‌سازی خود برای مراسم پرده‌برداری از نورد ۲ است. حال اطلاعات رنگ‌بندی این گوشی پیش از رونمایی لو رفته است. 

تصاویر جدید وان پلاس نورد ۲ به رنگ‌بندی این محصول اشاره دارد

کمپانی چینی وان‌پلاس قصد دارد تا ۴ روز دیگر از پادشاه گوشی‌های مقرون به‌صرفه خود رونمایی کند. برخلاف نورد سال گذشته که از پردازنده میان‌رده اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده می‌کرد، مدل جدید به لطف استفاده از پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ عملکردی مشابه پرچم‌داران خواهد داشت.

روز گذشته پوستری از این محصول منتشر شد و گوشی جدید کمپانی را در رنگ آبی به نمایش گذاشت. حال تصاویر جدیدی از این محصول در فضای مجازی منتشر شده است.

طبق گزارش جدید، رنگ‌بندی نورد ۲ همراه طراحی ظاهری آن مشخص شده است. با نگاه به تصویر منتشر شده به نظر می‌رسد زبان طراحی میان‌رده جدید شباهت بسیاری با وان‌پلاس ۹ دارد. بعلاوه این محصول در‌ ۲ رنگ طوسی و آبی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

طبق اعلام رسمی وان‌پلاس، میان‌رده پیشرو از لنز ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 به عنوان دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. دیگر سنسورهای بکار رفته در مجموعه دوربین این دستگاه شامل لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. بعلاوه دوربین سلفی گوشی جدید از یک سنسور قدرتمند ۳۲ مگاپیکسلی ساخت کمپانی سونی استفاده خواهد کرد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به حضور باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از سرعت شارژ ۶۵ وات و رابط کاربری OxygenOS 11.3 مبتنی بر اندروید ۱۱ اشاره کرد. لازم به ذکر است دلیل عدم استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ قیمت بالای آن بوده و وان‌پلاس قصد دارد تا قیمت این محصول را با اینکار کاهش دهد.

شرکت وان‌پلاس قصد دارد تا در ۲۲ جولای یعنی تا ۴ روز دیگر از این گوشی مقرون به صرفه و قدرتمند رونمایی کند.

به نظر شما با عرضه نورد ۲ کمپانی وان‌پلاس می‌تواند فروش خوبی را تجربه کند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر