انتشار تصاویر جدید از گوشی گلکسی A52s سامسونگ

اخیرا تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی A52s سامسونگ منتشر شده که ما را تا حدودی با رنگ‌بندی و ویژگی‌های ظاهری آن آشنا می‌کنند.

انتشار تصاویر جدید از گوشی گلکسی A52s سامسونگ

مشخصات ظاهری گلکسی A52s سامسونگ

امروزه گوشی‌های میان رده بسیاری در بازار وجود دارند که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، نیاز کاربران را تا حد زیادی برطرف می‌کنند. گلکسی A52s سامسونگ یکی از این محصولات است و جایگزین مناسبی برای گوشی‌های پرچمدار به شمار می‌آید.

اخیرا تصاویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که اسمارت فون جدید سامسونگ را از زوایای مختلف به تصویر می‌کشد. این گوشی چندی پیش جواز FCC را نیز دریافت کرده است.

کاربری به نام @Snoopy با به اشتراک گذاشتن چند تصویر در صفحه توییتر خود، زوایای مختلف گلکسی A52s را به ما نشان داده و از عرضه آن در چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و آبی خبر داده است.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ماژول دوربین قدری برآمده بوده و متشکل از چهار سنسور مختلف است. یک فلش ال ای دی نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. همچنین یک حفره کوچک بالای نمایشگر تعبیه شده که دوربین سلفی درون آن قرار می‌گیرد.

متأسفانه هنوز اطلاعات چندانی درباره مشخصات فنی گوشی جدید منتشر نشده است. تا این حد می‌دانیم که این محصول به تراشه اسنپدراگون 778G شرکت کوالکام مجهز شده است و مودم 5G آن از هر دو باند sub-6GHz و mmWave پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به بهره‌مندی از سیستم‌عامل اندروید 11 اشاره کرد.

نسخه 128 گیگابایتی گوشی گلکسی A52s در حال حاضر با قیمت 450 یورو به فروش می‌رسد.

ارسال نظر