تصاویر گوشی ZTE Blade V30 همراه مشخصات آن لو رفت!

طبق اطلاعات منتشر شده توسط یک افشاکننده اینترنتی شرکت زد تی ای قصد دارد بزودی از گوشی ZTE Blade V30 در بازار اروپا رونمایی کند. 

تصاویر گوشی ZTE Blade V30 همراه مشخصات آن لو رفت!

با توجه به تصاویر و اطلاعات منتشر شده درباره محصولات آینده شرکت زد تی ای، گفته می‌شود این کمپانی قصد دارد بزودی از گوشی جدید خود در بازار اروپا رونمایی کند.

طبق تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد صفحه نمایش گوشی ZTE Blade V30 از طراحی دوربین حفره‌ای بهره می‌برد. هم‌چنین با نگاهی دقیق‌تر به گوشه سمت راست این محصول، دکمه‌های ولوم و پاور دستگاه به چشم می‌خورند.

با توجه به تصویر دکمه پاور گوشی پیشرو با حسگر اثر انگشت ادغام شده و دلیل این امر می‌تواند حضور صفحه نمایش از نوع LCD در این گجت مقرون به‌صرفه باشد.

از جمله مشخصات منتشر شده درباره این محصول می‌توان به ابعاد ۸.۹ × ۷۷.۸ × ۱۶۵.۸ میلی متر، وزن ۱۹۳ گرم، حضور یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ LCD و امکان ارائه رزولوشن +FHD، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته در بالا و قسمت میانی محصول اشاره کرد.

پنل پشتی گوشی مورد اشاره از یک مجموعه دوربین چهارگانه شامل لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، یک جفت لنز ۲ مگاپیکسلی به منظور تشخیص عمق و تصویربرداری ماکرو بهره می‌برد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از لحاظ نرم‌افزاری گوشی مورد انتظار زد تی ای بصورت پیشفرض همراه اندروید ۱۱ در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

هم‌چنین تامین انرژی دستگاه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری همراه پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۸ وات توسط درگاه USB-C انجام می‌شود. از دیگر امکانات گجت پیشرو می‌توان به پشتیبانی از جایگاه microSD و جک ۳.۵ میلی متری اشاره کرد.

در نهایت درباره قیمت گوشی پیشرو گفته می‌شود این محصول همراه حافظه ۴/۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۲۳۶ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

آیا تابحال از محصولات این شرکت چینی استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر