تصویر پنل پشتی وان پلاس نورد ۲ در یک تیزر تبلیغاتی به نمایش گذاشته شد

هنوز چند روز تا زمان رونمایی میان‌رده شرکت وان‌پلاس باقی مانده؛ با این حال تصویر جدید این گوشی در یک تیزر به نمایش گذاشته شده است. 

تصویر پنل پشتی وان پلاس نورد ۲ در یک تیزر تبلیغاتی به نمایش گذاشته شد

شرکت وان‌پلاس در تاریخ ۲۲ جولای از نسل دوم میان‌رده خوش‌نام خود یعنی نورد ۲ رونمایی خواهد کرد. حال پیش از رونمایی حساب کاربری توییتر وان‌پلاس کشور هند تصویر پنل پشتی این دستگاه را به نمایش گذاشته است.

طبق آخرین اخبار منتشر شده توسط حساب کاربری توییتر وان‌پلاس هند درباره زمان رونمایی محصول پیشرو این شرکت، نورد ۲ تا پنج روز دیگر بطور رسمی رونمایی خواهد شد. این حساب کاربری در کنار تایید زمان پرده برداری از محصول جدید، تصویر پنل پشتی نورد ۲ را نیز به نمایش گذاشته است.

با توجه به تصویر منتشر شده به نظر می‌رسد گوشی پیشرو از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری با وان‌پلاس ۹ داشته و تنها تفاوت تغییر موقعیت مکانی لنز سوم دوربین محصول به سمت چپ گجت است. این محصول هم‌چنین دارای گوشه‌های منحنی بوده که شباهت آن به وان‌پلاس ۹ را چندبرابر می‌کند.

جدا از تصویر پنل پشتی، اخیرا رنگ‌بندی و قیمت میان‌رده مورد انتظار وان‌پلاس نیز در فضای مجازی منتشر شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، نورد ۲ در رنگ‌های آبی و طوسی با قیمت نسخه پایه‌ای حافظه ۸/۱۲۸ گیگابایت ۴۵۰ دلار و نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۴۷۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

درباره مشخصات گوشی پیشرو این شرکت چینی می‌توان به استفاده از یک صفحه ۶.۴۳ اینچ با رزولوشن +FHD، طراحی دوربین سلفی حفره‌ای، صفحه نمایش ۹۰ هرتز، حاشیه‌های بسیار کم، استفاده از یک مجموعه دوربین سه‌گانه شامل لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و لنز ۲ مگاپیکسلی مونوکروم اشاره کرد.

بعلاوه وظیفه پردازش وظایف مختلف در این گوشی برعهده پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ بوده و تامین انرژی دستگاه از طریق یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از سرعت شارژ ۶۵ وات انجام می‌شود.

ارسال نظر