تعداد دانلود موسیقی از یوتیوب موزیک با عبور از ۵۰۰ میلیون رکوردشکنی کرد

رسانه کلیک - آمارهای جدید نشان می‌دهد سرویس استریم موسیقی یوتیوب موزیک موفق بوده است. این سرویس با عبور از تعداد ۵۰۰ میلیون بار دانلود رکوردشکنی کرد.

تعداد دانلود موسیقی از یوتیوب موزیک با عبور از ۵۰۰ میلیون رکوردشکنی کرد

کاربران می‌توانند از سرویس‌های استریم موسیقی مختلفی استفاده کنند. اما سرویس اپل موزیک و اسپاتیفای اولین آن‌ها هستند. با این وجود شرکت‌هایی مانند گوگل برای به دست آوردن جایگاه بهتر تلاش می‌کنند.

گوگل قبل از سال ۲۰۱۸ سرویس گوگل پلی موزیک را به کاربران ارائه کرده است. اما از سال ۲۰۱۸ نام سرویس خود را به یوتیوب تغییر داد. سران گوگل نیز برای پیشرفت یوتیوب موزیک تلاش کرده بودند و نسبت به انتقادات و پیشنهادات کاربران حساسیت زیادی نشان دادند. با این کار توانستند مخاطبان بیشتری را به سرویس استریم موسیقی خود اضافه کنند.

سرویس یوتیوب موزیک در آخرین تلاش‌های خود پکیجی درکنار سرویس یوتیوب پریمیوم را در اختیار علاقه‌مندان خود قرار داده است. اکنون به نظر می‌رسد تلاش‌های گوگل نتیجه‌بخش بوده است و سرویس استریم موسیقی این شرکت توانسته است رکورد خوبی را پشت سر بگذارد. طبق گزارشی که گوگل به تازگی منتشر کرده است تعداد دفعات دانلود موسیقی از سرویس یوتیوب موزیک از مرز ۵۰۰ میلیون بار عبور کرده است. این مسئله باعث شده است که سرویس اشتراک موسیقی گوگل همراه با اپلیکیشن‌های مطرح موجود در بازار قرار گیرد.

چیزی که باعث می‌شود این سروس با سرویس‌های دیگر متفاوت باشد، آرشیو بزرگتر آن‌ها نسبت به همه سرویس‌های استریم موسیقی است. در حقیقت علاوه بر موزیک‌هایی که به‌صورت رسمی به‌وسیله آهنگ‌سازان، خوانندگان و شرکت‌های مطرح در آرشیو یوتیوب موزیک ثبت شده‌اند، کاربران می‌توانند به همه موسیقی‌هایی که در یوتیوب قرار دارند دسترسی پیدا ‌کنند. با این وجود گفته می‌شود بیت‌ریت ۱۹۲ کیلوبیت‌برثانیه‌ی این فایل‌های صوتی به‌جای ۳۲۰ کیلوبیت‌بر‌ثانیه از نقطه ضعف‌های این سزویس هستند.

ارسال نظر