تغییرات واتساپ برای اکانت‌های تجاری ؛ میانبر کاتالوگ و دکمه تماس جدید

رسانه کلیک - واتساپ در حال تغییر رابط کاربری خود است و اکنون قصد دارد دکمه‌های تماس تصویری و صوتی را در اکانت‌های تجاری خود ادغام کند و میانبر کاتالوگ را کنار آن‌ها قرار دهد. 

تغییرات واتساپ برای اکانت‌های تجاری ؛ میانبر کاتالوگ و دکمه تماس جدید

واتساپ مدتی است که در حال توسعه قابلیت‌های جدید برای پیام‌رسان خود است. اکنون نیز به دنبال ساده و زیبا کردن رابط کاربری خود است. این شرکت در حال انتشار نسخه جدید بتا خود است که در آن ایکون‌های تماس تصویری و تماس صوتی در اکانت‌های تجاری با یکدیگر ادغام شده‌اند و در کنار آن، میانبر کاتالوگ گذاشته شده تا رابط کاربری ساده‌تر شود.

این تغییرات در نسخه 2.20.201.4 بتا واتساپ اندروید ایجاد شده‌اند و واتساپ از اوایل این ماه در حال توسعه آن بوده است. اکنون که دکمه مربوط به دو نوع تماس ادغام شده‌اند، بعد از اینکه کاربر دکمه موردنظر خود را فشار دهد، یک منوی کوچک نمایش داده می‌شود تا بتواند نوع تماس خود را (تصویری یا صوتی) انتخاب کند. با این کار فضای بالای چت بازتر شده و می‌توان استفاده بهتری از آن کرد.

قابلیت کاتالوگ که مدت‌هاست برای اکانت‌های تجاری واتساپ ایجاد شده است، در واقع مانند ویترین یک فروشگاه است و اطلاعات لازم درباره محصولات هر کسب‌وکار را به کاربران ارائه می‌دهد. این قابلیت از سال گذشته که منتشر شد، کمک زیادی به کاربران اکانت‌های تجاری کرد. اکنون میانبر کاتالوگ در نسخه بتا جدید، سمت چپ دکمه مربوط به تماس قرار گرفته است تا دسترسی به این بخش از قبل نیز ساده‌تر شود.

میانبر کاتالوگ تنها برای آن دسته از اکانت‌هایی که اطلاعاتی درباره محصولات خود در این بخش نوشته باشند ظاهر می‌شود. ممکن است در آینده شاهد ادغام کلیدهای تماس تصویری و صوتی در اکانت‌های معمولی نیز باشیم. افرادی که دوست دارند تغییرات واتساپ را زودتر از دیگران تجربه کنند می‌توانند نسخه بتا این اپلیکیشن را از گوگل پلی استور دانلود کنند.

ارسال نظر