تغییرات Nintendo Switch Pro نسبت به نسخه عادی؛ امکان اتصال به اینترنت سیمی

رسانه کلیک - دو کنسول PS5 و Xbox Series X یکی از محبوب‌ترین محصولات گیمینگ در سال گذشته بودند. حال ما قصد داریم تا تغییرات Nintendo Switch Pro را نسبت به نسخه عادی با شما به اشتراک گذاریم. 

تغییرات Nintendo Switch Pro نسبت به نسخه عادی؛ امکان اتصال به اینترنت سیمی

تقریبا ۴ سال از معرفی کنسول پرطرفدار نینتندو می‌گذرد، حال ما قصد داریم تا تغییرات Nintendo Switch Pro نسبت به نسخه قبلی را با شما در میان بگذاریم.

شرکت‌های سونی و مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ از جدیدترین کنسول‌های گیمینگ خود رونمایی کرده که مثل همیشه، مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفتند. در همین حال، نینتندو به فروش میلیون‌ها سوییچ ادامه می‌داد، زیرا همه افراد خانه‌نشین، برای سرگرم کردن خود هر کاری می‌کردند. سوییچ علی‌رغم اینکه برای هیچ یک از دستگاه‌های مشابه رقیبی واقعی به حساب نمی‌آمد، با این حال تا سال ۲۰۲۰ توانست به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند.

حال طبق شایعات منتشر شده، گفته می‌شود که نسخه پرو نینتندو سوییچ در حال توسعه بوده و قرار است با ویژگی‌های جدیدی وارد رقابت با بزرگان عرصه کنسول‌های گیمینگ شود.

طبق شایعاتی که در اواسط ماه ژوئن درز کرد، گفته می‌شود که نسخه پرو، از ویژگی‌هایی بهره خواهد برد که نسبت به نسل پیشین، افراد بیشتری را نسبت به خرید آن وسوسه خواهد کرد.

اخیرا یک وبلاگ اسپانیایی به مشخصات نینتندو پیش‌رو اشاره و اینطور عنوان کرده است که این اطلاعات توسط یک شرکت سازنده لوازم جانبی آسیایی از این محصول معرفی نشده، منتشر شده است. اطلاعات منتشر شده توسط این سازنده لوازم جانبی بیشتر درباره طراحی محصول پیش‌رو بوده و صحبت خاصی از مشخصات سخت‌افزاری دستگاه به میان نیامده است.

به گفته این شرکت بی‌نام، سوییچ جدید از یک طراحی بسیار مشابه نسبت به نسل قبلی خود بهره خواهد برد. به‌طوری که احتمال دارد لوازم جانبی حال حاضر، برای آن قابل استفاده باشد. نسخه پرو از یک صفحه نمایش بزرگتر به اندازه ۷ اینچ از نوع اولد خواهد بود که همین مسئله باعث کاهش چشمگیر حاشیه‌های دور صفحه نمایش می‌شود.

طبق گزارش منتشر شده، سوئیچ پرو همچنین دارای یک پایه داخلی بوده که به دستگاه امکان ایستادن روی یک سطح صاف را همانند سرفیس پرو می‌دهد. درگاه کارت حافظه microSD نسبت به قبل قابل دسترس‌تر و در قسمت پشتی در زیر پایه داخلی قرار گرفته است‌. داک جدید از طرحی مشابه نمونه کنونی بهره می‌برد، اما پشت آن عریض‌تر خواهد بود تا دو پورت USB 3.0 و یک درگاه اترنت را در خود جای دهد. لازم به ذکر است که مدل فعلی فقط دارای پورت USB 2.0 و بدون امکان اتصال به اینترنت سیمی است.

این افشاکننده هیچ تصویری از دستگاه جدید منتشر نکرده است اما به گفته او، کنسول جدید شرکت نینتندو در مراحل نهایی ساخت به سر می‌برد. زمان رونمایی از این گجت هنوز مشخص نشده اما حدس و گمان‌ها حاکی از آن است که محصول پیش‌روی این کمپانی در ماه سپتامبر یا اکتبر معرفی خواهد شد.

ارسال نظر