تلویزیون اندروید با تغییرات اساسی در صفحه اصلی همراه خواهد شد

رسانه کلیک - با معرفی تلویزیون اندروید جدید شرکت گوگل، انتظار می‌رود تغییرات اساسی در رابط کاربری این تلویزیون رخ دهد.

تلویزیون اندروید با تغییرات اساسی در صفحه اصلی همراه خواهد شد

با توجه به معرفی تلویزیون اندروید جدید گوگل، انتظار می رود سیستم عامل این تلویزیون با تغییرات اساسی روبرو شود که اصلی ترین آن می تواند حضور ویژگی های ظاهری جدید در آن باشد. با این بروزرسانی، به جای نوار کناری برجسته ای که به آن عادت کرده بودیم، اکنون سه زبانه اصلی در بالای صفحه داریم که یکی از این زبانه ها امکانات جدیدی را به همراه دارد. این سه زبانه به ۳ قسمت؛ خانه، کشف کردن و برنامه ها تقسیم بندی میشود. به نظر می‌رسد زبانه خانه با نسخه قبلی تفاوتی نداشته باشد که در آن کاربر می‌توانست به شبکه ها و برنامه های مورد علاقه خود دسترسی سریع داشته باشد.

چیزی که اینبار جدید است، زبانه کشف کردن است. جایی که شما میتوانید پیشنهادات شخصی سازی شده ای از طرف برنامه ها اشتراک های خود در وبسایت های مختلف دریافت کنید. این ویژگی بر طبق یک الگوریتم کار می کند تا بفهمد شما از چه محتوایی بیشترین لذت را می‌برید تا به شما محتوای مشابه آنرا پیشنهاد کند. از طریق این زبانه، ترکیبی از فیلم ها، نمایش ها و شبکه هایی که الگوریتم‌ های سیستمی تشخیص داده اند که شما به آنها علاقه دارید برایتان به نمایش در می آید. شرکت گوگل همچنین توضیح داده است که چگونه این الگوریتم ها کار می کنند تا به کار بر محتوایی را نمایش دهند که مورد علاقه او است.

این قابلیت می تواند برای کاربرانی که قصد تماشای محتویات مورد علاقه خود را دارند بسیار کاربردی باشد. لازم به ذکر است که این گونه الگوریتم ها به کمک هوش مصنوعی می ‌توانند با دقت بالایی تشخیص دهند که کاربر چه چیزی را می خواهد و چه چیزی را نمی خواهد ببیند.

این به روز رسانی در حال حاضر برای کاربران ایالات متحده، استرالیا، کانادا، آلمان و فرانسه منتشر شده است و در هفته های آینده، برای کشور های بیشتری منتشر خواهد شد.

ارسال نظر