تلویزیون های جدید هوشمند نوکیا در ۱۵ مهر رونمایی می‌شوند

رسانه کیلیک - نوکیا که به تازگی وارد دنیای تلویزیون‌ها شده است، قصد دارد در تاریخ ۱۵ مهر از تلویزیون های جدید هوشمند خود رونمایی کند.

تلویزیون های جدید هوشمند نوکیا در ۱۵ مهر رونمایی می‌شوند

سال گذشته فروشگاه آنلاین فیلیپ کارت در هند از تلویزیون های جدید نوکیا رونمایی کرد. در شش ماه گذشته علاوه بر این تلویزیون ۵۵ اینچی، مدل های ۴۳ اینچی و ۶۵ اینچی نیز به بازار آمده‌اند. فروشگاه آنلاین فلیپ کارت همچنین در آگوست اطلاعاتی درباره tv box اندرویدی نوکیا منتشر کرد و در حال حاضر نیز به طور رسمی از مدل های جدید تلویزیون نوکیا که طی چند روز آینده رونمایی می‌شوند اخباری منتشر کرده است.

سایت هندی رسمی نوکیا خبر داده است که تلویزیون های هوشمند نوکیا در سه شنبه 6 اوکتبر یا ۱۵ مهر رونمایی می شوند. با توجه به گزارش های سایت NokiapowerUser مدل های جدید تلویزیون نوکیا 32 اینچی و 55 اینچی خواهند بود.

وبلاگ NOKIA-focused تصویر مختلفی از پوستر رونمایی این تلویزیون منتشر کرده که نشان می‌دهد این تلویزیون ها دارای اسپیکرهای Onkyo هستند. جای تعجب دارد که چرا نوکیا اسپیکر های تلویزیون خود را از JBL به Onkyo که متعلق به کشور ژاپن است تغییر داده است.

بر روی تلویزیون های جدید هوشمند نوکیا اندروید 9 به صورت پیش فرض قرار دارد و اپلیکیشن های نتفیلیکس، پرایم ویدیو و دیزنی+هات‌استار روی آن نصب شده‌اند. پایین‌ترین قیمت بین این مدل ها متعلق به تلویزیون 32 اینچی نوکیا است که کیفیت تصویر FHD دارد. لازم به ذکر است که تلویزیون 55 اینچی این برند پنلی با کیفیت تصویر 4K دارد.

ارسال نظر