تلویزیون ۵۵ اینچی شفاف شیائومی در تولد ۱۰ سالگی شیائومی رونمایی شد

رسانه کلیک - تلویزیون ۵۵ اینچی شفاف شیائومی شب گذشته رونمایی شد. Mi TV جدید که اولین تلویزیون شفاف در دنیا است که به تولید انبوه رسیده، از تاریخ ۱۶ آگوست به بازار عرضه خواهد شد. 

تلویزیون ۵۵ اینچی شفاف شیائومی در تولد ۱۰ سالگی شیائومی رونمایی شد

کمنپانی شیائومی به مناسبت تولد ۱۰ سالگی خود، دیشب از چند محصول جدید خود رونمایی کرد. یکی از این محصولات، تلویزیون شفاف ۵۵ اینچی شیائومی با نام Mi TV Lux OLED Transparent Edition بود. تلویزیون شفاف به این معناست که هنگام خاموش بودن تلویزیون می‌توان پشت آن را به طور کامل مشاهده کرد.

برندهای زیادی تاکنون به دنبال تولید اینگونه تلویزیون‌ها بودند؛ اما Mi TV Lux اولین تلویزیون شفافی است که به تولید انبوه رسیده است.

این تلویزیون جدید با طراحی منحصربه‌فرد خود، تجربه جدیدی از تماشای محتوای بصری را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد و این احساس را به مخاطب القا می‌کند که تلویزیون در هوا معلق است.

تمام قطعات لازم برای پردازش تصویر در پایه دایره‌ای این تلویزیون جا گرفته است و دیگر شاهد هیچ پنل مشکی رنگی در این تلویزیون نیستیم. این موضوع باعث شده تا قطر این تلویزیون تنها ۵/۷ میلی‌متر باشد. انتقال این قطعات به پایه تلویزیون کار بسیار سختی بوده است و مشکلات زیادی را برای شیائومی ایجاد کرده است. اما برند شیائومی با تلاش فراوان و پشت سر گذاشتن تمام این مشکلات، به اولین برند تولیدکننده تلویزیون شفاف در دنیا تبدیل شده است.

این تلویزیون از کنتراست داینامیک بی‌نهایت برخوردار است و رنگ‌ها و تصاویر را بسیار شفاف و روشن نمایش می‌دهد. این تلویزیون پوششی ۹۳ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 ارائه می‌دهد و از پنلی ۱۰ بیت با پشتیبانی از ۱٫۰۷ میلیارد رنگ بهره می‌گیرد.

این تلویزیون جدید مانند مدل قبلی خود از موتور هوش مصنوعی AI Master Smart Engine بهره می‌برد و مجهز به تراشه سفارشی مدیاتک 9650 است.

تلویزیون ۵۵ اینچی شفاف شیائومی از ۱۶ آگوست مصادف با ۲۶ مرداد با قیمت تقریبی ۷۲۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر