تلویزیون Redmi Max در چین همراه با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز رونمایی شد

رسانه کلیک - شرکت شیائومی در زمان معرفی سری گوشی های K40 خود، از محصول پرچمدار شرکت زیر مجموعه خود یعنی تلویزیون Redmi Max نیز رونمایی کرد.

تلویزیون Redmi Max در چین همراه با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز رونمایی شد

شرکت شیائومی به تازگی از جدید ترین گوشی های خود یعنی سری K40 رونمایی کرد. یکی از محصولاتی که در این مراسم از آن رونمایی شد تلویزیون Redmi Max است که توسط زیر مجموعه این کمپانی، یعنی شرکت ردمی تولید شده است.

این محصول که در اندازه بسیار بزرگ ۸۶ اینچ معرفی شده است، از یک پنل ترکیبی LED و LCD بهره می‌برد که توانایی نمایش تصاویر بصورت 4K و رزولیشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ را همراه با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز دارد.

برای افرادی که مطلع نیستند باید بگوییم که مدل سال گذشته این محصول از نرخ تازه سازی بالا بهره مند نبوده است و فقط از فناوری MEMC بهره مند بوده است.

مشخصات دیگر

از مشخصات دیگر این تلویزیون می‌توان به پشتیبانی از محدوده رنگی ۱۰ بیت، فناوری HDR و +HDR10، تکنولوژی HLG، دالبی ویژن و پوشش دهی ۹۲ درصدی طیف رنگی DCI-P3 اشاره کرد.

زاویه دید این تلویزیون ۱۷۸ درجه بوده که رقم بسیار قابل قبولی است. این محصول از یک پردازنده چهار هسته ای مبتنی بر ساختار ARM، حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه رام ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد.

این محصول غول پیکر از نسخه سه MIUI TV که شامل ویژگی هایی همچون یکپارچه سازی محتوا و قابلیت های هوشمندی مانند دستیار صوتی Xiao Ai و موارد دیگر می‌شود استفاده می‌کند.

اتصالات و درگاه

در مورد اتصالات و درگاه های این محصول باید بگوییم که تلویزیون مورد بحث از وای فای دو بانده، بلوتوث نسخه ۵.۰، فناوری ماورا بنفش، دو درگاه USB از نوع A و دیگر اتصالات استاندارد دیگر همراه با سه ورودی HDMI که یکی از آنها امکان پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را دارد.

این امکانات به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بازی های PS5 یا Xbox Series X خود را با کیفیت 4K و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بر روی این محصول قدرتمند اجرا کنند و از تجربه بازی کردن خود بیشترین لذت را ببرند.

کیفیت صدای خروجی این محصول بسیار بالا بوده که آن هم به لطف حضور دو اسپیکر خود با قدرت انتقال صدای مجموعا ۲۵ وات است که از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند.

در آخر درباره قیمت محصول فوق باید بگوییم که این تلویزیون با قیمت ۱۲۳۹ دلار از چهارم ماه مارچ در چین قابل خریداری خواهد بود و هنوز در مورد عرضه آن در خارج از خاک چین، صحبتی به میان نیامده است.

ارسال نظر