امکان تماس تصویری گروهی در تلگرام | آپدیت جدید از راه رسید

رسانه کلیک – امکان تماس تصویری گروهی در تلگرام منتشر شد. این قابلیت جدید در قالب یک آپدیت بزرگ به این پیامرسان دوست‌داشتنی اضافه شده است.

امکان تماس تصویری گروهی در تلگرام | آپدیت جدید از راه رسید

این هفته چندین ویژگی جدید در قالب یک آپدیت به پیامرسان تلگرام اضافه شد. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های جدید آن، امکان تماس تصویری گروهی در تلگرام است. این شرکت روز جمعه در وبلاگ خود درباره این امکان نوشت:

اکنون چت‌های صوتی در هر گروه را می‌توان به صورت یکپارچه به تماس‌های تصویری گروهی تبدیل کرد. کافی است روی آیکون دوربین کلیک کنید تا دوربین شما روشن شود.

امکان تماس تصویری گروهی در تلگرام را می‌توان با یک کلیک ساده اجرا کرد. جالب است بدانید، کاربران می‌توانند تماس تصویری خود را به دو صورت تمام صفحه یا پین شده مشاهده کنند. حالت پین شده به این صورت است که صفحه تماس در قالب یه صفحه کوچک در گوشه‌ای از صفحه نمایش قرار می‌گیرد.

در حال حاضر، تماس‌های ویدیویی ظرفیت بیش از ۳۰ نفر را دارد. بنابر گفته تلگرام، ظرفیت تماس تصویری بزودی بیشتر خواهد شد. همچنین، کاربران می‌توانند صفحه نمایش خود را برای دیگر افراد حاضر در تماس به اشتراک بگذارند.

امکان تماس ویدیویی گروهی هم‌اکنون در همه دستگاه‌ها از جمله موبایل‌ها، تبلت‌ها و نسخه دسکتاپ تلگرام در دسترس قرار گرفته است. در کنار این قابلیت مهم، تلگرام تصاویر پس زمینه متحرک و پیام‌های انیمیشنی جدیدی را به این پیامرسان نیز اضافه کرده است. تلگرام در وبلاگ خود نوشته است:

با پس زمینه‌های متحرک در صفحه چت‌ها آشنا شوید! این برای اولین بار در یک پیامرسان است که صفحه چت‌ها دارای تصاویر پس زمینه متحرک است. این تصاویر به صورت متحرک و چندرنگ هستند که در صفحه چت کاربر به زیبایی حرکت می‌کنند.

برای قرار دادن تصویر متحرک در تلگرام باید به بخش تنظیمات این پیامرسان بروید. در سیستم عامل iOS، مسیر Appearance / Chat / Background را طی کنید و تصویر مورد نظر خود را تنظیم کنید. در سیستم عامل اندروید، مسیر Settings / Change Chat Background را بروید و از زیبایی تصاویر پس زمینه متحرک لذت ببرید.

ناگفته نماند، کاربران می‌توانند تصاویر پس‌زمینه مورد نظر خود را نیز بسازند. برای انجام این کار، تلگرام امکانات فراوانی از جمله رنگ‌ها و الگوهای متنوعی را در تنظیمات پیامرسان خود قرار داده است.

پیام‌های انیمیشنی تلگرام شامل شکلک‌هایی مثل چشمک می‌زنند، گریه می‌کنند، ادا در می‌آورند و دیگر شکلک‌ها می‌شود. این پیام‌های انیمیشنی در بخش تماس‌های ویدیویی گروهی قرار گرفته‌اند.

ارسال نظر