تنظیمات حریم خصوصی تیک تاک برای کاربران جوان تر تغییر می کند

رسانه کلیک - اپلیکیشن تیک تاک مدت هاست که در لیست پر استفاده ترین برنامه های سرگرمی قرار گرفته است. توسعه دهندگان این برنامه جذاب هرروز درحال بهبود آن هستند و به نظر می رسد این بار تنظیمات حریم خصوصی تیک تاک تغییراتی را به خود دیده است.

تنظیمات حریم خصوصی تیک تاک برای کاربران جوان تر تغییر می کند

تیک تاک به یکی از پر مخاطب ترین برنامه ها برای سرگرمی تبدیل شده است. توسعه دهندگان این اپلیکیشن هر روز درحال بهبود آن هستند و به نظر می رسد که این بار تنظیمات حریم خصوصی برای کاربران جوان تر را مورد هدف قرار داده اند. این تنظیمات محدودیت هایی را به صورت پیش فرض برای کاربران زیر 18 سال اعمال می کند.

بخش عمده ای از این تغییرات روی حساب های کاربران بین 13 تا 15 سال تاثیر می گذارد؛ بدین ترتیب که از این به بعد حساب های آنها بصورت پیش فرض به حالت محرمانه در می آید. این تغییرات برای تمام کسانی که قبلا ثبت نام کرده یا جدیدا می خواهند ثبت نام کنند، اعمال می شود. تنظیمات پیش فرض مربوط به بخش نظرات نیز در حال حاضر تغییر یافته و کاربران می توانند از بین دو گزینه "دوستان" یا "هیچکس" یکی را انتخاب کنند.

تیک تاک بالاخره نحوه تعامل سایر کاربران با ویدئو های ساخته شده توسط افراد زیر 15 سال را محدود می کند. بدان معنا که این ویدئو ها قابل دانلود نبوده و یا دیگر نمی توان آنها را توسط قابلیت های دوئت یا استیچ, ریمیکس کرد.

تغییر تنظیمات حریم خصوصی تیک تاک به اینجا ختم نشده و شامل تغییراتی برای کاربران 16 و 17 سال نیز می شود. اینگونه حساب ها همچنان می توانند از قابلیت های دوئت و استیچ استفاده کننده اما تنظیمات پیش فرض تنها روی "فقط دوستان" است. بعلاوه کاربران می توانند ویدئو های خود را برای دانلود در دسترس قرار دهند. هرچند که این قابلیت به صورت پیش فرض خاموش خواهد بود.

همه این تغییرات در کنار هم می تواند تعامل کاربران جوان تر با برنامه را بطور چشمگیری تغییر دهد. البته ممکن است این تغییرات مورد پسند همه قرار نگیرد. چرا که کاربر ممکن است بخاطر این تغییرات یک شبه از داشتن این برنامه نا امید شود.

به گفته شرکت تیک تاک، این تغییرات برای بالا بردن استاندارد های حریم خصوصی و ایمنی کاربران اعمال می شوند. هدف دیگر آن است که کاربران جوان تر به فکر حریم خصوصی خود باشند.

برخلاف سایر اپلیکیشن های مشابه، اکثر کاربران تیک تاک زیر 18 سال هستند. سال گذشته نیویورک تایمز اعلام کرد که بسیاری از کاربران آمریکایی برنامه می توانند زیر 14 سال باشند که دستور العمل های این برنامه محدودیت هایی را برای این دست کاربران اعمال می کند.

اما طرفداران حفظ حریم خصوصی خواستار توجه بیشتری برای کاربران جوان تر هستند. اگرچه تغییرات اخیر هنوز پاسخگوی همه ی خواسته های آنها نیست، اما تغییرات مذکور تعامل کاربران کم سن و سال را با افراد ناشناس را دشوارتر می کند.

ارسال نظر