توقف خدمات واتس اپ در صورت عدم پذیرش قوانین حریم خصوصی جدید این شرکت

رسانه کلیک - شرکت فیسبوک قصد دارد تا از اواخر هفته جاری شروع به توقف خدمات واتس اپ برای کاربرانی کند که قوانین حریم خصوصی جدید این شرکت را هنوز قبول نکرده‌اند. 

توقف خدمات واتس اپ در صورت عدم پذیرش قوانین حریم خصوصی جدید این شرکت

شرکت فیسبوک اعلام کرده است که قصد دارد تا به ندرت و از اواخر این هفته شروع به توقف خدمات واتس اپ برای کاربرانی کند که هنوز اقدام به پذیرش قوانین حریم خصوصی جدید این شرکت نکرده‌اند. البته این کمپانی امریکایی اعلام کرده است که هیچ حسابی غیر فعال و یا حذف نمی‌شود و فقط کاربرانی که هنوز قوانین را نپذیرفته باشند، دیگر نخواهند توانست تا از سرویس های کامل این پیام‌رسان استفاده کنند و قابلیت های در دسترس برای آن دسته از کاربران تا زمان پذیرش قوانین جدید، محدود خواهد بود.

بنابراین اگر این مسئله برای شما پیش آید، شما فقط می‌توانید به طور معمول از این برنامه برای چند هفته استفاده کنید و در نهایت، واتس اپ شروع به ارسال اعلان‌های مداوم برای پذیرش سیاست حفظ حریم خصوصی جدید خود می‌کند و همچنین اعلام می‌کند: «تا زمانی که به روزرسانی ها را نپذیرید، در واتس اپ با عملکرد محدودی روبرو خواهید شد.»

در صورت عدم پذیرش قوانین جدید، ابتدا دسترسی به لیست چت‌های خود را از دست خواهید داد و تنها راهی که برنامه به شما امکان می دهد تا با کسی ارتباط برقرار کنید، این است که مخاطب مورد نظر ابتدا با شما تماس بگیرد و از طریق آن اعلان، شما امکان مکالمه با فرد مورد نظر را خواهید داشت. سپس بعد از چند هفته، برنامه امکان ارسال پیام و تماس به تلفن شما را به طور کامل متوقف می‌کند!

البته زمان اعمال محدودیت برای هر کاربر متفاوت خواهد بود. اگر حساب شما به مرحله دوم وارد شود، در صورت عدم پذیرش قوانین جدید در آن مرحله، گزینه‌های شما محدود شده و شما می‌توانید از سابقه چت‌های خود خروجی گرفته یا گزارشی کلی از حساب خود دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید اقدام به حذف حساب کاربری خود کنید. نهایتا به عنوان بخشی از یک سیاست جداگانه پلتفرم مذکور، این برنامه پس از ۱۲۰ روز عدم فعالیت شما، به طور خودکار حسابتان را حذف خواهد کرد.

ارسال نظر