واحد تولید گوشی های هوشمند LG‌ متوقف شد | تمرکز بیشتر روی خودروهای هوشمند

رسانه کلیک - امروز واحد تولید گوشی های هوشمند LG‌ رسما به کار خود پایان داد. از این پس ال جی هیچ گوشی هوشمندی تولید نخواهد کرد و از این بازار خارج می‌شود.از ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ شایعاتی مبنی بر توقف تولید گوشی های هوشمند LG‌ به گوش می‌رسید. شرکت LG تلاش کرد که این موضوع را تکذیب کند. اما در حقیقت این شرکت به دنبال راه‌ حل‌های مختلفی بود تا بتواند همچنان در بازار گوشی‌های هوشمند فعالیت کند. در ماه آوریل ۲۰۲۱، ال جی سرانجام تصمیم خود را گرفت و این خبر را تأیید کرد. 

واحد تولید گوشی های هوشمند LG‌ متوقف شد | تمرکز بیشتر روی خودروهای هوشمند

از ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ شایعاتی مبنی بر توقف تولید گوشی های هوشمند LG‌ به گوش می‌رسید. شرکت LG تلاش کرد که این موضوع را تکذیب کند. اما در حقیقت این شرکت به دنبال راه‌ حل‌های مختلفی بود تا بتواند همچنان در بازار گوشی‌های هوشمند فعالیت کند. در ماه آوریل ۲۰۲۱، ال جی سرانجام تصمیم خود را گرفت و این خبر را تأیید کرد.

حال، امروز واحد تولید گوشی های هوشمند LG‌ به طور کامل متوقف شد و دیگر شاهد معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند ال جی نخواهیم بود. این شرکت از کمپانی‌های خلاقی بود که موبایل‌های مختلفی را معرفی کرد. اما این شرکت کره‌ای نتوانست در برابر برندهای چینی و شرکت سامسونگ مقاومت کند و در رقابت با آنها شکست خورد.

با وجود خروج LG از واحد گوشی‌های هوشمند، این شرکت همچنان از تمام موبایل‌های خود پشتیبانی خواهد کرد. مدل‌های عرضه شده در سه سال اخیر، همچنان بروزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد. با این حال، مشخص نشده است که این گوشی‌ها نسخه بعدی اندروید را دریافت خواهند کرد یا خیر.

باید منتظر بمانیم و ببینیم شرکت ال‌جی چه اظهارنظر دقیقی نسبت به این موضوع خواهد کرد. جالب است بدانید، گوشی‌های الجی از زمان تولید خود، به مدت ۴ سال خدمات پس از فروش دریافت می‌کنند.

شرکت ال جی از این پس قصد دارد بر بازار خودروهای هوشمند تمرکز کند. آنها پرسنل واحد گوشی‌های هوشمند را به این بخش منتقل می‌کنند. شرکت ال جی در بازار لوازم خانگی نیز فعالیت می‌کند. آنها قصد دارند ظرفیت تولید لوازم خانگی را افزایش دهند و سرمایه‌گذاری خوبی در این بخش کرده‌اند.

اینکه ال جی کارکنان خود را به دیگر واحدهای خود منتقل می‌کند بسیار خبر خوبی است. به خصوص اینکه در طول پاندمی ویروس کرونا،‌ افراد بسیاری کار خود را از دست داده‌اند و در حال حاضر بیکار هستند.

نظر شما نسبت به خروج ال جی از بازار موبایل چیست؟ شما چه خاطره‌ای از گوشی‌های LG دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر