تویوتا RAV4 Prime با تیونینگ مادلیستا رونمایی شد

رسانه کلیک - در اواخر سال گذشته خودرو  تویوتا RAV4 Prime رونمایی شد. اکنون نیز شرکت خدمات پس از فروش مادلیستا از عرضه قطعات آیرودینامیکی برای کراس‌اور تویوتا RAV4 Prime خبر می‌دهد.

تویوتا RAV4 Prime با تیونینگ مادلیستا رونمایی شد

در حال حاضر شرکت مادلیستا برای داخل کابین و فضای بیرونی، قطعات و تجهیزاتی را ارائه کرده است که ظاهر زیبایی به این خودرو می‌بخشد. در هر حال کسانی که در جست‌وجو بهتر و جذاب‌تر کردن خودرو پرفروش تویوتا هستند، باید به نمایندگی مادلیستا مراجعه کنند. این شرکت تجهیزاتی را به منظور بهبود ظاهر کراس‌اور RAV4 Prime ارائه کرده است.

قطعات آیرودینامیکی که مادلیستا برای این خودرو ارائه کرده است شامل اسپلیتر جلو و رکاب‌های جانبی و قطعات تزیینی اسپرت عقب می‌شود. کیت Cool Shine نیز جلوه‌های بصری و روشنایی زیبایی را مقابل پنجره و چراغ‌های جلو و عقب اضافه کرد‌ه‌اند. مادلیستا برای این خودرو مجموعه‌ی رینگ و تایر ۲۰ اینچی نیز اضافه کرده است.

قطعات داخلی تویوتا RAV4 Prime شامل یک چراغ ساده LED به منظور روشنایی جلوی پای سرنشینان و صندوق عقب و لامپ‌های داخل کابین می‌شوند. عدم به‌روزرسانی داخل کابین ممکن است افراد زیادی را ناامید کند اما همین تغییراتی که انجام شده است نیز چشمگیر است.

تویوتا RAV4 Prime از پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۲/۵ لیتری به همراه ۲ موتور الکتریکی با قدرت خروجی ترکیبی ۳۰۲ اسب‌بخار برخوردار است. تویوتا گفته است وزن این کراس‌اور بیش از دو تن است و می‌تواند در ۵/۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت برسد. با وجود اینکه گشتاور آنی موتورهای الکتریکی در این زمینه به تویوتا RAV4 Prime کمک می‌کند؛ این شتاب‌گیری برای این خودرو فوق‌العاده است. به نظر می‌رسد برای غلبه بر تویوتا کمری با پیشرانه ۳۰۱ اسب‌بخاری در مسابقه‌ی درگ این میزان گشتاور و قدرت کافی است.

به‌روزرسانی‌هایی که مادلیستا ارائه کرده است کم هستند؛ اما جذابیت‌های بصری زیادی را به این خودرو اضافه کردند. جالب است بدانید تقاضا برای خرید این کراس‌اور جدید نیز زیاد است؛ زیرا فقط در سال اول تویوتا از این مدل پنج هزار خودرو را به بازار عرضه خواهد کرد.از آن‌جایی که تولید خودرو محدود است؛ فروش این مدل می‌تواند وضعیت بازار را تغییر دهد. فروش این خودرو می‌تواند مشتریان را مجبور کند که به منظور خرید محصولات مادلیستا به فروشگاه‌های قطعات یدکی و خدمات پس از فروش مراجعه کنند.

ارسال نظر