توییتر روی سرویس اشتراکی جدیدی به نام Twitter Blue کار می‌کند

رسانه کلیک - منابع جدیدی خبر از سرویس اشتراکی جدید توییتر با نام Twitter Blue می‌دهد که امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

توییتر روی سرویس اشتراکی جدیدی به نام Twitter Blue کار می‌کند

منابع جدیدی منتشر شده است که از سرویس اشتراکی توییتر خبر می‌دهد. جین مانچون وونگ، مدیر کد، منابع جدیدی پیدا کرده است که نشان می‌دهد کمپانی توییتر روی سرویس اشتراکی جدیدی کار می‌کند. این سرویس احتمالا توییتر آبی (Blue Twitter) نام خواهد داشت هزینه اشتراک ماهانه آن برای هر کاربر از ۳ دلار شروع می‌شود.

لازم به ذکر است، هزینه‌های اضافی اشتراک توییتر آبی شامل ویژگی‌های مختلفی می‌شود. این ویژگی‌ها شامل لغو توییت‌ها، ایجاد مجموعه توییت و ویرایش یا Undo کردن توییت خواهد شد. همچنین، این اشتراک از امکان ذخیره و مرتب‌سازی توییت‌ها بهره می‌برد.

وونگ در ادامه اعلام کرد سرویس توییتر آبی ممکن است شامل چندین ردیف (Tier) باشد که ویژگی‌های اضافه این اشتراک را ارائه بدهد. وی بیان کرد که اشتراک گران‌تر این سرویس ممکن است شامل یک رابط خواندن بی‌سروصدا باشد که مربوط به خرید اخیر توییتر است. شایان ذکر است، سایت انگجت (Engadget) در مورد این موضوع از توییتر سؤال پرسیده اما توییتر هیچ اظهار نظری نکرده است.

اگر به این موضوع نگاهی بیندازیم، این استراتژی آنقدر تعجب‌آور نخواهد بود. توییتر در تلاش است که قیمت‌ها را پایین نگه دارد که در آینده دچار مشکل نشود. این کمپانی با ایجاد سرویس جدید خود قصد دارد میزان وابستگی خود به تبلیغات را کاهش دهد و درآمد ثابتی را برای خود ایجاد کند.

هنوز زود است که نسبت به موفقیت این سرویس اشتراکی اظهار نظری کنیم. بدون شک افرادی وجود دارند که حاضرند برای این سرویس هزینه و از ویژگی‌های جدید آن استقبال کنند. این سرویس می‌تواند تجربه کاربری شبکه‌های اجتماعی را ارتقا ببخشد.

ارسال نظر