توییتر فعالیت آزمایشی گروه‌ها را آغاز کرد | ایجاد Communities در توئیتر

ابزاری به نام Communities بصورت آزمایش جهانی در توییتر آغاز به فعالیت کرده که قابلیتی شبیه به گروه‌های فیس بوک است و به کاربران توییتر اجازه می‌دهد به برخی از کاربران که سلیقه مشترک دارند توییت ارسال کنند.

توییتر فعالیت آزمایشی گروه‌ها را آغاز کرد | ایجاد Communities در توئیتر

فعالیت آزمایشی گروه‌ها در توییتر آغاز شد

طبق گزارش‌های اخیر توییتر در یک پست وبلاگ اعلام کرد بعضی از کاربران می توانند Communities را ایجاد کنند و امکانات بیشتر در ماههای آینده اضافه خواهد شد.

این شرکت شمار کاربرانی که می‌توانند به صورت آزمایشی گروه تشکیل دهند را اعلام نکرد، اما هر کاربری در صورت دعوت شدن، می‌تواند به گروه ملحق شود.

این در حالی است که گروه‌ها به صورت عمومی قابل مشاهده هستند. با این حال در مرحله فعلی افراد برای پیوستن به یک گروه باید از یک عضو یا مدیر گروه دعوت دریافت کنند.

این شرکت شبکه اجتماعی در ماههای اخیر قابلیت‌های جدیدی عرضه کرده که شامل سرویس اشتراکی سوپر فالوز و اتاق‌های صوتی زنده بوده است تا به رکود چند ساله کسب و کارش را متحول کند.

علاوه بر این موارد فیس بوک که رقیب بزرگتر توییتر است، ابزار گروه‌ها را که می‌تواند خصوصی یا عمومی باشد از سال ۲۰۱۷ یک اولویت استراتژیک قرار داده است. اما گروه‌های فیس بوک برای انتشار اطلاعات نادرست سیاسی و سلامتی و سازمان دهی فعالیتهای افراطی استفاده شده اند که موجب شده است این شرکت تغییراتی را برای انواع گروه‌هایی که به کاربران توصیه می‌کند، صورت دهد.

توییتر اعلام کرد مقررات خود را تنظیم خواهد کرد و اقداماتی شامل طراحی روشهایی برای شناسایی گروه‌هایی که ممکن است مشکل ساز شوند را انجام می‌دهد تا کاربران را در فضای گروه‌ها ایمن نگه دارد.

دیوید ریگان درباره این موضوع اعلام کرده است که یکی از مدیران محصول توییتر، بعضی از گروه‌های که توییتر در مرحله اولیه آزمایش می‌کند پیرامون صحبت درباره موضوعاتی نظیر هوا، سگها، اسنیکرز، مراقبت پوستی و ستاره شناسی هستند و گروه‌های بیشتری در راه خواهند بود.

کاربران به عنوان ناظر گروه عمل کرده و استانداردها را برای گروه‌هایشان تعیین و اجرا می‌کنند. در طول این آزمایش، توییتر ناظران گروه‌ها را تایید کرده و با آنها همکاری خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، یک سخنگوی توییتر گفت: «این شرکت در یک سال گذشته تحقیقاتی انجام داده و با کارشناسان مشورت کرده تا درک بهتری از چگونگی استفاده و موارد احتمالی سوءاستفاده از گروه‌ها در توییتر داشته باشند.»

منبع: مدیاتی

ارسال نظر