هدیه رایگان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی صحت ندارد

روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران به عموم هموطنان در خصوص انتشار یک پیوند اینترنتی هشدار داد و ضمن تکذیب محتوای آن، از همه خواست تا این آدرس اینترنتی را باز نکنند.

هدیه رایگان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی صحت ندارد

بنا به اعلام روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، اخیراً در شبکه‌های اجتماعی پیوندی با عنوان «هدیه رایگان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران!» در حال انتشار است که حاوی مطالب و ادعایی کاملاً کذب در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات این شرکت و با تیتری نامعتبر است و با این روش هموطنان را تشویق به باز کردن این لینک می‌کند.

لذا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن تکذیب عنوان و تمامی محتوای مطلب موردنظر، اعلام می‌کند که این شرکت هیچ‌گونه خبر، اطلاعیه و یا پرسشنامه‌ای در این خصوص در هیچ‌کدام از رسانه‌های فعال خود اعم از وب‌سایت رسمی این شرکت و همچنین شبکه‌های اجتماعی خود در ستاد و مناطق 37گانه صادر نکرده و این مطلب از نظر شرکت ملی پخش فاقد اعتبار بوده و کذب است.

لازم به ذکر است که بر اساس پیگیری کارشناسان فنی این شرکت، لینک موردنظر علی‌رغم تقلبی بودن، به احتمال زیاد حاوی بدافزار اینترنتی بوده و باز کردن و مشاهده آن احتمال بروز آسیب‌های جدی به گوشی‌های تلفن همراه و سیستم‌های رایانه‌ای را در پی خواهد داشت.

لذا این شرکت از تمام هموطنان درخواست می‌کند ضمن پرهیز از مشاهده و مراجعه به این‌گونه تبلیغات و مطالب تقلبی، تمام اخبار معتبر در خصوص شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران را صرفاً از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به آدرس www.niopdc.ir و شبکه های اجتماعی آن به آدرس niopdc_co دنبال کنند.

در ضمن یادآور می‌شود که این شرکت بر اساس حقوق قانونی خود، از طریق مراجع ذی‌صلاح نسبت به پیگیری و شناسایی عاملان انتشار لینک موردنظر اقدام خواهد کرد.

ارسال نظر