تکنولوژی شارژ بی‌سیم 80W شیائومی، باتری 4000mAh را در 19 دقیقه شارژ می‌کند

رسانه کلیک - شیائومی امروز به صورت رسمی از تکنولوژی شارژ بی‌سیم 80W خود رونمایی کرد و ادعا می‌کند که این تکنولوژی می‌تواند باتری 4000mAh را در 19 دقیقه شارژ ‌کند.

تکنولوژی شارژ بی‌سیم 80W شیائومی، باتری 4000mAh را در 19 دقیقه شارژ می‌کند

همان‌طور که انتظار داشتیم، شیائومی امروز به صورت رسمی از آخرین تکنولوژی شارژ بی‌سیم خود رونمایی کرد. شارژ بی‌سیم 80W شیائومی، سریع‌ترین تکنولوژی شارژ سریع در دنیا است. این تکنولوژی در واقع سومین پیشرفت بزرگ این شرکت در سال جاری میلادی است.

شرکت شیائومی ادعا می کند که این تکنولوژی می‌تواند یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را تنها در 19 دقیقه به صورت کامل شارژ کند و تقریبا در عرض 8 دقیقه می‌تواند نیمی از طرفیت باتری را شارژ کند.

تکنولوژی شارژ بی‌سیم 80W

پیش از این، سریع ترین فناوری شارژ بی سیم شیائومی 50 وات در تلفن هوشمند Mi 10 Ultra بود که در آگوست سال جاری به بازار عرضه شد. قبل‌تر از آن نیز در مارس سال جاری، این شرکت فناوری شارژ بی سیم 40 وات خود را به نمایش گذاشته بود.

وقتی صحبت از فناوری شارژ بی سیم می شود، شیائومی راهی طولانی را طی کرده است تا به تکنولوژی امروزی خود دست یافته است. این شرکت چینی ابتدا پشتیبانی از شارژ بی سیم را در Mi MIX 2S معرفی کرده بود که فقط از 7.5 وات پشتیبانی می‌کرد. بعد از آن، Mi MIX 3 با پشتیبانی از 10W به بازار عرضه شد و در سال 2019 در گوشی هوشمند پرچمدار Mi 9 این مقدار تا 20W نیز رسید.

اخیرا نیز گزارش شده است که این شرکت در حال کار روی یک فناوری شارژ سریع 100 واتی است که سال آینده به صورت رسمی معرفی می شود. ما انتظار داریم این فناوری شارژ فوق سریع در نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار این شرکت در دسترس باشد و قبل از عرضه گوشی‌ها، به صورت رسمی رونمایی شود.

ارسال نظر