تینک پد C13 Yoga لنوو؛ کروم بوکی با نمایشگر انعطاف‌پذیر

رسانه کلیک - شرکت لنوو از یک تینک پد C13 Yoga رونمایی کرده است که مجهز به سیستم عامل گروم است و برای کارهای بیزینسی طراحی شده است.

تینک پد C13 Yoga لنوو؛ کروم بوکی با نمایشگر انعطاف‌پذیر

شرکت لنوو از تینک پد C13 Yoga خود رونمایی کرده است و مانند شرکت‌های دل و HP لپ تاپ هایی با سیستم عامل کروم برای بیزینس تولید کرده است. این دستگاه ویژگی‌های امنیتی و سازمانی سیستم عامل کروم و محیط کار گوگل (همان G Suite سابق) را برای بخش های فناوری اطلاعات شرکت‌های بزرگ که به اکوسیستم Office365 مایکروسافت متصل نیستند ارائه می‌دهد.

C13 Yoga شاید تاکنون زیباترین کروم بوک تولید شده باشد كه دارای شاسی آلومینیومی "Abyss Blue" و طراحی هدفمند است. این تینک پد دارای مشخصات معقولی از جمله پردازنده AMD Ryzen 7 3700C ، نمایشگر 13.3 اینچی 1080p با حاشیه های باریک، درگاه های فراوان و قابلیت WiFi 6 است. همچنین برای یک دستگاه کانورتیبل با وزن 3.3 پوند نسبتاً سبک است و فقط 15.5 میلی متر ضخامت دارد.

همچنین این دستگاه دارای برخی از ویژگی های خاص تجاری ایده‌آل برای کار از راه دور ، مانند وب کم HD ، بلندگوهای استریو دوگانه و میکروفون های دوتایی است. همچنین یک قلم اختیاری برای طراحی سریع در دسترس است و با کیت های اتاق جدید Meet Series One گوگل و لنوو برای بهبود صدا و ویدئو و حذف نویز با هوش مصنوعی کار می کند. تینک‌پد C13 Yoga برای سفارش به زودی با قیمت 579 دلار در دسترس خواهد بود.

ارسال نظر