قرارگیری حسگر اثر انگشت گوشی بعدی ریلمی در یک جایگاه عجیب

در سال‌های اخیر ریلمی از استراتژی‌های مختلفی برای بالا بردن فروش خود استفاده کرده است. حال این کمپانی در جدیدترین اقدام قصد دارد حسگر اثر انگشت گوشی بعدی خود را در یک جایگاه عجیب قرار دهد. 

قرارگیری حسگر اثر انگشت گوشی بعدی ریلمی در یک جایگاه عجیب

ریلمی از جمله شرکت‌های ریسک‌پذیر چینی است که تا به امروز از فناوری‌های متفاوتی روی گوشی‌های خود استفاده کرده است. در همین راستا این کمپانی قصد دارد تجربه‌ای جدید را در زمینه استفاده از حسگر اثر انگشت برای کاربران گوشی Narzo 50a به ارمغان بیاورد.

طبق شایعات منتشر شده گفته می‌شود محصول پیشِ رو ریلمی با نام نارزو ۵۰ ای از لحاظ ظاهری تفاوتی با دیگر گوشی‌های بازار ندارد و تنها فرق آن را می‌توان به جایگاه حسگر اثر انگشت محصول نسبت داد.

با نگاه به رندر منتشر شده از گوشی نارزو ۵۰ ای توسط افشاکننده معروف آنلیکس، به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت این محصول در پنل پشتی دستگاه و داخل مجموعه دوربین آن قرار گرفته است.

البته این ایده با واکنش‌های زیادی همراه شده است. زیرا استفاده از آن میتواند احتمال لمس تصادفی لنزهای دوربین را چندبرابر کند. اما با این حال قرار گرفتن حسگر اثر انگشت کنار مجموعه دوربین می‌تواند ظاهری جدید به گوشی‌های ارزان‌قیمت این کمپانی دهد.

پنل جلویی این گجت از طراحی ناچ قطره‌ای بهره می‌برد و در قسمت زیرین دستگاه اسپیکرها، درگاه USB-C و جایگاهی برای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متر در نظر گرفته شده است.

همچنین مجموعه دوربین پنل پشتی این گوشی بصورت سه‌گانه بوده و در بالای حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

با توجه به گزارشات منتشر شده این شرکت چینی قصد دارد محصول مورد اشاره را به عنوان یک گوشی ارزان‌قیمت از سری نارزو ۵۰ معرفی کند. پیش از این ریلمی از نارزو ۳۰ پرو و نارزو ۳۰ ای همراه پسایل جانبی گیمینگ خود رونمایی کرده بود.

بنابراین مدل‌های دارای پسوند "A" در هر سری دارای مشخصات ضعیف‌تری نسبت به نسخه پرو هستند.

از جمله مشخصات کلیدی نارزو ۳۰ ای می‌توان به حضور پردازنده مدیاتک هلیو جی۸۵، صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۶.۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۶۴۰ با قیمت بسیار مناسب ۱۲۱ دلار اشاره کرد.

حال باید دید نارزو ۵۰ ای با چه بهبودهای سخت‌افزاری در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر