جدیدترین محصول آتاری یک کنسول بازی نیست؛ کلاه هوشمند آتاری به بازار می‌آید

رسانه کلیک – شرکت آتاری به تازگی کلاهی منحصر‌به‌فردی عرضه کرده که دارای بلندگوی‌های استریو است و قابلیت برقراری ارتباط با وسایل مجهز به بلوتوث را نیز دارد.

جدیدترین محصول آتاری یک کنسول بازی نیست؛ کلاه هوشمند آتاری به بازار می‌آید

شرکت آتاری که اکثر ما با کنسول بازی آن خاطره‌های زیادی داریم، در رویداد E3 کنسول جدید خود Ataribox را عرضه کرد. این شرکت علاوه بر عرضه این کنسول، کلاه منحصر‌به فردی به نام Blade Runner Atari 2049 Speaker hats را نیز عرضه کرده است که محصول جدیدی در دنیای فناوری‌های پوشیدنی است و در طراحی آن مد و فناوری پوشیدنی با یکدیگر تلفیق شده‌اند و احتمالا عرضه آن از پاییز امسال آغاز می‌شود. این کلاه بسیار نازک و سبک وزن است و دارای بلندگوی های استریوی بسیار با کیفیت، یک میکروفون و یک باتری لیتیوم یونی است.

این کلاه که ظاهری شبیه به کلاه بیس بال دارد و مجهز به فناوری Audiowear است، از قابلیت اتصال به وسایل مجهز به بلوتوث (گوشی، تبلت و کامپیوتر) برای گوش دادن به موسیقی و فایل‌های صوتی دیگر و همچین برقراری تماس یا پاسخ به آن‌ها نیز برخوردار است. همچنین وجود فناوری Social Synchronous Broadcast در این کلاه باعث می‌شود چندین کاربر که در حال استفاده از این کلاه هستند، بتوانند به صورت همزمان و بدون هیچ تاخیری به یک موسیقی گوش دهند. گیمرها نیز می‌توانند به همین شیوه از این کلاه استفاده کنند و با استفاده از آن به صورت همزمان به صدای بازی گوش دهند و یا حتی از این طریق با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. البته طراحان این کلاه هنوز در حال کار کردن بر روی آن هستند و معتقدند که این کلاه هنوز هم دارای یک سری نقایص است. هنوز تاریخ عرضه این کلاه به صورت رسمی اعلام نشده است؛ اما برخی از کاربران از جمله تهیه‌کنندگان برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌سازان، و آهنگ‌سازان می‌توانند از این کلاه به صورت آزمایشی استفاده کنند.

ظاهرا آتاری قصد دارد سال آینده وسایل پوشیدنی جدید دیگری نیز به بازار عرضه کند که برخی از آن‌ها لوازم جانبی کنسول Ataribox است و برخی دیگر گجت‌هایی هستند که صرفا برای سرگرمی طراحی شده‌اند. به نظر می‌رسد که این شرکت با ۴۵ سابقه قصد دارد با عرضه یک سری وسایل اینترنت اشیای جدید، گجت‌های پوشیدنی و کنسول‌های متصل به اینترنت، وارد عرصه جدیدی از فعالیت خود شود.

ارسال نظر