جدیدترین نمایشگر سامسونگ ؛ تلویزیون هوشمند با ویژگی‌های رایانه شخصی

رسانه کلیک - به دنبال همه‌گیری ویروس کرونا و دورکاری بسیاری از افراد، سامسونگ نمایشگری را طراحی کرده که در اصل یک تلویزیون هوشمند با قابلیت‌های رایانه شخصی است.

جدیدترین نمایشگر سامسونگ ؛ تلویزیون هوشمند با ویژگی‌های رایانه شخصی

سامسونگ یک نمایشگر جدید همه‌کاره طراحی کرده است و به گفته این شرکت این نمایشگر می‌تواند برای بیش از یک هدف در دوران دورکاری از منزل کاربرد داشته باشد. این دستگاه که به سادگی Smart Monitor نامیده می‌شود، در هسته اصلی خود یک تلویزیون هوشمند مجهز به Tizen با قابلیت‌های یک رایانه پیشرفته است. این اولین تلویزیون هوشمند این برند با قابلیت داخلی WiFi، بلوتوث و بی سیم DeX است. این مانیتور همچنین دارای قابلیت سازگاری با AirPlay 2 است و به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها، عکس‌ها و موسیقی دستگاه‌های AirPlay مانند iPhone ، iPad و Mac را با این مانیتور به اشتراک بگذارید.

در حالی که می توانید از دستگاه به عنوان یک نمایشگر معمولی استفاده کنید، می‌توانید از آن برای مشاهده ، ویرایش و ذخیره برنامه‌های Office 365 در فضای ذخیره‌سازی ابری بدون نیاز به اتصال آن به رایانه شخصی یا لپتاپ استفاده کنید. اگر گلکسی نوت ۲۰ دارید، می‌توانید از طریق ویژگی وایرلس Dex، که به همراه گوشی منتشر شده است، آن را به یک کامپیوتر تبدیل کنید. هرچند که تجربه کار با Dex وایرلس خیلی تاثیر‌گذار نبود- استفاده از نوت ۲۰ اولترا به عنوان ترک‌پد بسیار کند بود- اما با این حال در صورتی که نیاز به دسترسی سریع به یک دسکتاپ دارید، می‌تواند گزینه خوبی باشد.

از آنجا که نمایشگر سامسونگ مجهز به سیستم عامل Tizen است، می‌توانید همانند سایر تلویزیون های هوشمند از آن استفاده کنید. این برنامه به Netflix ، Apple TV ، Prime ، Hulu و YouTube دسترسی دارد و می‌توانید برنامه های بیشتری را از طریق فروشگاه برنامه تعبیه شده در آن بارگیری کنید. مانیتور هوشمند در دو مدل و سه نوع در دسترس خواهد بود: مدل M5 Full-HD در 27 و 32 اینچ و مدل 32 اینچی M7 Ultra HD. انواع M5 را می‌توانید از ماه جاری به ترتیب به قیمت 230 و 280 دلار دریافت کنید، در حالی که مدل M7 اوایل دسامبر با قیمت 400 دلار در دسترس خواهد بود. این نمایشگرها از طریق وب‌سایت سامسونگ و خرده فروشان مختلف در ایالات متحده به فروش می رسند.

ارسال نظر