نتفلیکس استودیوی سازنده بازی Oxenfree را خریداری کرد

طی ماه‌های اخیر شرکت نتفلیکس مشغول ساخت بازی‌های اختصاصی خود بوده است. حال پس از شایعات فراوان امروز رسما استودیوی Night School سازنده بازی محبوب Oxenfree توسط پلتفرم پخش فیلم و سریال خریداری شد. 

نتفلیکس استودیوی سازنده بازی Oxenfree را خریداری کرد

طی ما‌ه‌های اخیر شایعات زیادی درباره ساخت بازی‌های ویدیویی توسط پلتفرم نتفلیکس منتشر شد. حال طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده این شرکت برای شروع کار خود اقدام به خرید استودیو سازنده بازی محبوب Oxenfree کرده است.

طی مراسم رونمایی از این رویداد آقای مایک وردو به عنوان نماینده بخش بازی‌سازی نتفلیکس خطاب به استودیو Night School اعلام کرد: "تعهد و هنرمندی گروه Night School برای همه اثبات شده است و همکاری ما با این استودیو می‌تواند در آینده منجر به تولید آثار بسیار قدرتمندی شود."

وی افزود: "بزودی بازی‌های اختصاصی ما در اختیار کاربران با سطح‌بندی‌های مختلف قرار خواهد گرفت تا همه افراد در هر سنی بتوانند بدون نیاز به تماشای تبلیغات یا پرداخت هزینه‌های درون برنامه‌ای اقدام به بازی کردن کنند."

جالب است بدانید استودیو Night School در سال ۲۰۱۴ کار خود را به ریاست آقای سیان کرانکل و آدام هاینس آغاز کرد و توانست طی مدت کوتاه فعالیت خود به محبوبیت قابل توجهی دست پیدا کند.

در راستای همکاری این استودیو بازی‌سازی و نتفلیکس آقای کرانکل طی بیانیه‌ای اعلام کرد: "همکاری ما با شرکت نتفلیکس می‌تواند منجر به تولید بازی‌های داستانی فوق‌العاده شود که هر گیمری را روی صندلی خود تا ساعت‌ها میخکوب خواهد کرد."

بنابراین به نظر می‌رسد این همکاری می‌تواند برای هر ۲ طرف سودآور بوده و نتفلیکس را به زمینه توسعه بازی‌های ویدیویی و چالش‌های رقابت با دیگر کمپانی‌ها تشویق کند.

آیا شما هم یکی از طرفداران بازی Oxenfree هستید؟ به نظر شما همکاری شرکت نتفلیکس با استودیو Night School می‌تواند در آینده صنعت بازی‌های ویدیویی را متحول کند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر